שתף קטע נבחר

אוסף משחקי חידות ופאזלים לסלולרי

רוצים קצת לאמץ את המוח, או פשוט לאוורר אותו? הנה אוסף משחקי חשיבה כיפיים וממכרים - לכל פלטפורמות הסלולר העיקריות

בין אם אתם סתם רובצים בבית בחופש, או יש לכם כמה דקות פנויות בנסיעה (לא בנהיגה, חלילה!) או במשרד - הנה אוסף משחקי חידות ופאזלים שיכולים קצת להפעיל את שרירי המחשבה. לאייפוניסטים שביניכם מחכה גם הפתעה בסוף.

 

Windows Mobile

Droplets Free

מחיר: חינם

משחק חשיבה קליל בו עליכם להישאר עם טיפה אחת על הלוח, ע"י התזת הטיפות אחת על השנייה. עם פליק של האצבע, אתם דוחפים טיפה שתנפץ את השנייה. כל מהלך חייב להסתיים בניפוץ טיפה. יש עוד הפתעות בדרך שהופכות את המשחק למאתגר יותר, כמו טיפה אחת ספציפית שצריכה להישאר, פרת משה רבינו שאסור לפגוע בה אלא לשחק מסביבה, ועוד. המשחק כולו מעוצב כאילו הינכם שקועים בתוך יער גשם אפוף עלים, רחשים, ואווירה פסטורלית.

 

נוקיה

Gears

מחיר: 2.00 יורו

משחק חשיבה בעיצוב מרהיב, בו עליכם לחבר ולהרכיב בהצלחה את כל גלגלי השיניים על הלוח, תוך שימוש במסך

המגע.

המשחק כולל 50 חידות ויזואליות מאתגרות, בדרגת קושי המתקדמת מהקליל עד לשבור את הראש. העניינים מתחילים להסתבך כשנוספות לכם מגבלות כגון כח משיכה, מספר מוגבל של פריטים לשימוש, אזורים אסורים ועוד. השליטה נוחה, הגרפיקה יפהפייה והמשחק ממכר למדי, במיוחד לאוהבי הז'אנר.

 

 

בלקברי

Tiki Towers Demo

מחיר: חינם

משחק חשיבה מבוסס על עקרונות הפיזיקה, בסטנדרטים של גרפיקה ואנימציה מהגבוהים והמלוטשים שראינו לבלקברי. בכל שלב עליכם לבנות מתקן מהחלקים שברשותכם כדי לאפשר לקופים לטפס עליו ולהשיג את הבננות בדרך לשלב

הבא. השלבים נעשים קשים יותר בהדרגה, עם עוד מגבלות ונקודות ציון שעליכם לעבור בהצלחה.

זהירות, המוטות גמישים והקופים שובבים!

 

אנדרואיד

Everlands Lite

מחיר: חינם

משחק חשיבה בעיצוב ססגוני ומלוטש. אל תתנו לצבעי הגלידה להטעות אתכם. השלבים המתקדמים במשחק הזה הופכים אותו לאחד המאתגרים שפגשנו במרקט.

המשחק מורכב מלוח משושים, כאשר עליכם להשתלט ולכבוש את כל משבצות היריב ולהגן על שלכם. כל אחד בתורו יכול לבחור בפעולה, כשלפעמים הטקטיקה מצריכה להקריב יחידה אחת בשביל כיבוש גדול יותר.

 

לכל יחידה יש תכונות שונות, צדדים חלשים וחזקים שעליכם לנצל בחוכמה. המשחק המלא כולל מעל 20 מסכים שונים,

וניתן לשחק גם בשניים.

 

 

אייפון

Helsing's Fire

מחיר: 0.99 דולר

משחק חשיבה המשלב אלמנטים של הרפתקה ומושתת על מנגנון משחק מקורי וייחודי: עליכם להשתמש בלפיד של הלסינג כדי לשפוך אור על מפלצות בצירוף מסוים, ולאחר מכן להשתמש בשיקויים השונים של עוזרו, ראפטון, כדי לחסלן. המשחק גדוש באתגרים, וכולל 13 יצורים שונים על פני 90 שלבים,

שמאפשרים לשחק משחק מהיר או

ארוך. ואם זה לא מספיק, כל שלב נבנה מחדש בצורה אקראית במשחק חוזר, ומעבר לכך תוכלו לשחק במצב הישרדות אינטנסיבי, בנפרד ממצב העלילה.

 

הסצינות בנויות בסגנון גרפי פשוט אך מלוטש וזהו אחד ממשחקי החשיבה/מיומנות המקוריים יותר שפגשנו בזמן האחרון, כי גם כשהגימיק דועך, המשחק נותר מהנה.

 

רוצים לזכות במשחק "האש של הלסינג" במתנה? בואו להשתתף במבצע ב-GetApp !

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים