שתף קטע נבחר

קיץ חם בעזה: ילדי בכירי חמאס בקייטנות נשק

בכירי הארגון השולט ברצועה התכנסו בשבוע שעבר לטקס הסיום של מחזור מיוחד במחנות הקיץ של הארגון. כשהם מלאי התרגשות, צפו בילדיהם מקבלים תעודות גמר, עם תום מחזור מיוחד שהוקדש לבני "מיוחסים" מבצעים אימונים בנשק

מחנות הקיץ של ארגוני הטרור ברצועה הם כבר כמה שנים חלק מהשגרה העונתית ברצועה, אבל בחמאס הצליחו בכל זאת לחדש. לראשונה מאז החלו אותן קייטנות, נפתח השנה מחזור מיוחד שבו משתתפים ילדיהם של בכירי הארגון, שם הם עוברים אימונים מיוחדים ומגוונים בנשק.

 

בשבוע שעבר פרסמה סוכנות הידיעות הפלסטינית העצמאית "ספא" תמונות ראשונות ממפגן הראווה של ילדי השכבה ה"מיוחסת" בעזה, שהספיקו עוד במהלך הקיץ האחרון לחנוך כבר שני מחזורים מסוג זה. אותו אירוע נערך על-ידי משרד הפנים של ממשלת חמאס, האחראי על הפעלת הכוחות המזוינים של הארגון, ובהשתתפות מספר לא מבוטל של שרים וחברי פרלמנט של הארגון, שהגיעו לצפות נרגשים בילדיהם.


אוחזים בנשק לעיני ההורים הנרגשים. טקס הסיום של קייטנת חמאס

 

בין היתר, הציג הדור הבא של חמאס יכולות מבצעיות שרכשו במהלך הקייטנה, ובהן פעולות הקשורות באבטחת אישים במקומות ציבוריים ובשיירות של כלי רכב, כל זאת בסיוע ג'יפים ומכוניות. ביום הטקס, הוענקו לחניכים תעודות גמר.

 

ראש ממשלת חמאס, איסמעיל הנייה, השתתף באירוע ושיבח את מפעילי הקייטנה על "ההכוונה הפוליטית והמוראלית" שנעשית בקייטנה. "משרד הפנים פועל להכשיר את חייליו כשהם חמושים גם באמונת האסלאם והקוראן, לצד הנשק, כל אלה - לטובת בני עמם".

 

לאחר קבלת המחמאות, אמר אחד מדוברי המשרד כי "הביטחון וההגנה הם צורך טבעי שאמור להגן על הפרויקט האיסלאמי שאותו אנו מובילים נגד אויבי העם הפלסטיני ודתו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עם כלי רכב, מדים ונשק. אירוע הסיום בקייטנה
ה"בוגרים" מציגים ביצועים
מומלצים