שתף קטע נבחר

קרלוס צ'קאנה: "יהיה קשה בלי המשפחה"

הקשר, שחזר ארצה והשאיר את משפחתו בארגנטינה, חתם באופן רשמי לעונה אחת בהפועל ר"ג וערך אימון בכורה: "אני שמח שחזרתי הביתה, בטוח שנישאר בליגה". על האוהדים: " מקווה להחזיר על החום והאהבה שמעניקים לי"

חזר הביתה. רק לפני קצת יותר מחודש קרלוס צ'קאנה עזב לארגנטינה, בהחלטה משותפת שקיבל עם בני משפחתו, אחרי ארבע עונות בהפועל ר"ג. אחרי שכנועים גדולים מצד אנשי הקבוצה, החליט השחקן לשוב ארצה וללבוש שוב את המדים האדומים. אתמול הוא נחת בנתב"ג, שם קיבלו אותו נציגי האוהדים, ולאחר מכן עבר את הבדיקות הרפואיות.

 

צ'קאנה, נפגש היום עם חבר הנהלת המועדון ויו"ר קבוצת הניהול עו"ד שחר בן עמי, וחתם באופן רשמי לעונה אחת. מוקדם יותר, הקשר ערך את אימון הבכורה שלו והחל להכיר את השחקנים החדשים בקבוצה.

 

"אני מאוד שמח שחזרתי הביתה ומקווה שתהיה לנו עונה טובה", סיפר ל-ynet צ'קאנה הנרגש, שהגיע ללא בני משפחתו: "בהתחלה יהיה לי קשה בלי המשפחה. אני מקווה שבכל הזמן שאני נמצא פה והמשפחה שלי שם, הכל יהיה בסדר. אני עדיין לא מכיר את כל השחקנים החדשים, אבל ראיתי את האנשים שעובדים בקבוצה הרבה זמן".

 

השחקן, שהיה אחד מהבולטים בהישארות הקבוצה בליגה, סבור שגם העונה היא תשרוד: "בטח שהפועל רמת גן תישאר בליגה. זו המטרה העיקרית שלנו. אני מקווה שתהיה שנה טובה ולא נגיע למבחנים, שזה דבר קשה בפני עצמו, כמו שקרה בשנה שעברה. אני מקווה שנהיה עוד המון שנים בליגת העל.

 

"באו לקבל אותי אוהדים בשדה התעופה. אני מאוד שמח שהגעתי בחזרה לבית שלי", המשיך צ'קאנה ופירגן לאוהדי הקבוצה, הקשורים אליו מאוד: "האוהדים האלה נפלאים ואני מכיר כל דבר בהפועל רמת גן. אני מקווה להחזיר להם על כל החום והאהבה שהם מעניקים לי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קרלוס צ'קאנה
צילום: יועד כהן
מומלצים