שתף קטע נבחר

צילום: AP

אליפות אירופה: מקום שמיני לעברי, גמר לגל נבו

השחיינית הישראלית קבעה זמן של 26.53 שנ' במקצה הגמר ל-50 מ' פרפר וסיימה אחרונה בגמר בבודפשט. גל נבו העפיל לגמר 200 מ' מעורב עם הזמן שלישי בטיבו בחצי הגמר

שמינית גמר. עמית עברי סיימה הערב (ב') במקום השמיני והאחרון במקצה הגמר ל-50 מ' פרפר כשעצרה את השעון על זמן של 26.53 שניות.

 

שיאנית ואלופת ישראל שובצה במסלול מספר שבע וניסתה לשפר את מיקומה מחצי הגמר (6) ואולי אף לשבור את השיא הישראלי בו היא מחזיקה, אותו קבעה לפני יותר משנתיים באליפות ישראל במכון וינגייט (26.36) .


הישג נאה. עמית עברי (צילום: אורן אהרוני)

 

אך עברי, שהגיעה למעמד הגמר גם באליפות אירופה הקודמת בהולנד, סיימה עם זמן איטי בשתי מאיות מהתוצאה אותה קבעה בחצי הגמר – 26.53 שניות, אשר הספיקו לה רק למקום האחרון. 

 

במדליית הזהב זכתה שיאנית העולם, השבדית תרז אלסהמר עם 25.63. ג'נט אוטסן הדנית סיימה במקום השני כשקבעה 25.69 שניות, ובמדליית הארד הסתפקה הצרפתייה מלני אינקווי עם 26.09 שניות.

 

נבו בגמר 200 מ' מעורב

גמר שני למשלחת הישראלית בבודפשט נרשם הערב כשגל נבו הפעיל לגמר 200 מ' מעורב, כשעצר את השעונים על זמן של 1.59.67 שניות, הזמן השלישי בטיבו בצי הגמר.


ממשיך אליפות מוצלחת של הישראלים. גל נבו (צילום: אורן אהרוני)

 

נבו אשר זינק ממסלול מספר שבע, סיים את 50 המטרים הראשונים בסגנון פרפר בזמן של 26.04 ורשם 58.03 בסגנון הגב. בתחום החזק של הישראלי,

 החזה, החל נבו לצמצם פערים וסיים במקום השני במקצה הראשון של חצי הגמר. הגמר ייערך מחר (ד')

 

עוד מחר: את יומה השלישי של האליפות יפתח נבו כשינסה לרשום חצי גמר נוסף במשחה ל- 200 מ' פרפר. עמית עברי ואנסטסיה קרטוקב ישחו ב- 200 מ' מעורב, תום בארי יכנס לראשונה למים במשחה ל-200 מ' חזה וארבעה שחיינים ישתתפו ב- 50 מ' גב: אלון מנדל, גיא ברנע, איתי צ'מה ויונתן קופלב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים