שתף קטע נבחר

הרב דרוקמן: אין מה לחשוש מהרב אלון

המשטרה הודיעה כי יש תשתית ראייתית שהרב ביצע מעשים מגונים בתלמידים, אך הרב חיים דרוקמן לא מתרשם וקובע בשיחה עם ynet : "אין בזה כלום, ניתן להזמין אותו לשיעורים ולהתייעץ איתו". ועוד הוסיף: מזועזע מההתנהלות התקשורתית של פורום תקנה

חקירת פרשת הרב מוטי אלון הסתיימה בהמלצה להעמידו לדין, אבל בקרב מנהיגי הציונות הדתית יש מי שעדיין מאמינים בחפותו. בעקבות הודעת המשטרה כי נמצאה תשתית ראייתית לכך שהרב ביצע מעשים מגונים בכוח בשניים מתלמידיו הקטינים, קורא הרב חיים דרוקמן לציבור הדתי להמשיך להתייחס אל אלון (שנחשב כאחד מתלמידיו המובהקים) כאל דמות רבנית-חינוכית, ומדגיש כי אין שום צורך להיזהר מפניו.

 

בשיחה עם ynet היום (ד') אמר הרב דרוקמן, מבכירי הרבנים במגזר, כי הוא מאמין ש"אין בדברים של המשטרה ולא כלום" ולכן היועץ המשפטי לממשלה יורה על סגירת התיק. "אני מקווה שלא יגישו כתב אישום, כי מבחינת האמת לא היה ולא כלום", הוסיף, "זאת אמונתי, ואני בטוח שבוודאי כך יהיה ויתברר לעין כל שזה שום דבר".

 

הרב דרוקמן הדגיש כי למציאת התשתית הראייתית אין כל משמעות בעיניו, והיחס לאלון צריך להיות כאילו

לא הייתה הפרשה. לדבריו, ניתן להמשיך לזמנו למסור שיעורי תורה וכן להיפגש עמו לייעוץ בעניינים שונים. לאזהרות פורום תקנה ולהודעות המשטרה הוא ממליץ שלא להישמע – "אפילו לא למיחש" (כדי לראות בו חשוד ולהיזהר ממנו).

  

לרב יש ביקורת קשה על חברי הגוף שחשף את הפרשה ביחס להתנהלותו התקשורתית בימים האחרונים. "אני מזועזע מהעובדה שנציגים מהפורום התראיינו בכל מקום אפשרי בהקשר של הפרשה החדשה", אמר, "אני לא מבין, יש עוד שחקרו את זה חוץ מהמשטרה? מה זה קשור לפורום?! אני הבנתי שהם עוסקים בדברים בצורה דיסקרטית. מה יש לדבר פה בכלל?".

 

יש לציין כי הרב דרוקמן עומד בראש מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא - מרשתות החינוך שייסדו את פורום תקנה והצהירו כי הם מכירים בסמכותם לטפל בנושא ההטרדות המיניות.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורי פורת
הרב חיים דרוקמן
צילום: אורי פורת
הרב אלון. תלמידו של דרוקמן
צילום: גילי אליהו
מומלצים