שתף קטע נבחר

גבעות: הערכת הכנסות - כנראה באוקטובר

ברשות לניירות ערך לא היו מרוצים מלשון ההודעה של שותפות גבעות, שדיווחה הלילה על הימצאות מיליארד חביות וחצי של נפט באתרי הקידוח שלה. בעקבות זאת, פרסמה שותפות גבעות הבהרה לגבי הדיווח. המניה תחזור להיסחר

שותפות גבעות פרסמה בצהריים (ג') הבהרה לגבי הדיווח שנמסר הלילה, אודות הימצאותן של 1.5 מיליארד חביות נפט במאגריה שליד ראש העין. על פי ההודעה, גבעות תפרסם הערכה כלכלית של ההכנסות הצפויות מהנפט כנראה באמצע אוקטובר. המניה תחזור להיסחר בשעה 14:36.

 

ההבהרה פורסמה לאחר שרשות ניירות ערך דרשה מהבורסה להקפיא את המסחר במניית גבעות, עקב סימני השאלה הרבים שעוררה ההודעה על הימצאות עתודות נפט בסדר גודל של 1.5 מיליארד חביות באתר.

 

השותף הכללי בגבעות הודיע אמש בשעת לילה מאוחרת לבורסה בתל אביב כי קיבל טיוטה חלקית של החלק הראשון מתוך הדו"ח ההנדסי שהזמין עבור קידוח מגד 5 בראש העין. בשורה התחתונה מעריכה גבעות כי כמות הנפט במאגר (oil in place) בחזקת ראש העין וברשיון מכבי עומדת על 1.525 מיליארד חביות נפט.

 

השותף הכללי מציין כי יש לראות בכמות המוערכת ככמות מקסימום מאחר והוא מעריך שהסיכוי שאיכות המאגר ביתר השטחים תהיה טובה מזו של 'מגד 5' הוא נמוך.

 

הבעיה המרכזית העומדת בפני גבעות היא שלא ברור כמה מתוך מאגר הנפט אכן ניתן להפקה. גבעות מציינת כי תפרסם את הדו"ח המלא על המאגר עד ה-15 בספטמבר, שיכלול את ההערכות לגבי הפקת הנפט, פיתוח שדה הנפט, וכמויות ההפקה החזויות ב-20 השנים הקרובות.

פורסם לראשונה 17/08/2010 11:39

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
כמה נפט יש באמת במגד 5?
צילום: אסי כהן
מומלצים