שתף קטע נבחר

הבעלים של הלייקרס: 'זו הקבוצה הטובה מאז 79'

ג'רי באס, שנכנס בסופ"ש האחרון להיכל התהילה, התראיין וסיפר על החלק החיובי בכך שהוא ממשיך לבזבז כספים: "לפחות זה מרכך את עמדתי כלפי נשים בקניונים"

במהלך סוף השבוע האחרון זכה הבעלים של הלוס אנג'לס לייקרס ג'רי באס, לכבוד של מלכים, כשנכנס להיכל התהילה של ה-NBA, לצד כוכבים כמו סקוטי פיפן, קארל מאלון, ונבחרת ארצות הברית לאולימפיאדת 1992, היא נבחרת החלומות.

 

 

פחות משבוע מאוחר יותר, ארגן באס טורניר פוקר, שמהווה אירוע צדקה, וזו היתה הזדמנות מצוינת לתקשורת הקליפורנית לפגוש את הבעלים של הצהובים-סגולים.

 

באס נשאל לדעתו על תופעת ההתחזקות של מיאמי היט, שהחתימה בקיץ את לברון ג'יימס וכריס בוש, לצד דוויין ווייד. "פתאום אנו צריכים להתמודד עם התופעה החדשה הזו, והאמת? מרגש אותי לשחק נגדם. אם לשים את היד על הלב, אני חושב שאנחנו יכולים לנצח אותם, ואני די נרגש לקראת המשחק הזה".


הלייקרס חוגגים את האליפות האחרונה. אפילו טובים יותר? (צילום: AP)

 

באס הגדיל ואמר בנוגע ללייקרס: "כרגע, אני חושב שזו הקבוצה הטובה ביותר שהיתה ללייקרס מאז הגעתי לכאן (ב-1979)". כזכור, הקבוצה מלוס אנג'לס צרפה לסגל במהלך הפגרה את סטיב בלייק, מאט ברנס ותיאו ראטליף, ודאגה לשמור על דרק פישר, שאנון בראון, והכי חשוב, על פיל ג'קסון.

 

למרות הציפיות שהקבוצה מקליפורניה תבזבז השנה פחות כספים, לאחר שבאס התלונן על שפיכת הכספים בליגה, עלה התקציב של הלייקרס העונה, מ-91.3 מיליון דולר ל-95.6 מיליון. "כשאתה בונה את תקציב הקבוצה אתה אומר לעצמך - 'לא אוכל להרשות לעצמי כאלו סכומים', ויום לאחר מכן אתה מוצא את עצמך מבזבז אפילו יותר, רק כדי להאריך את חוזהו של שחקן זה או אחר. לפחות זה ריכך את עמדתי כלפי נשים בקניונים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים