שתף קטע נבחר

שליט לברק: חסר לך חייל, הפסק לעסוק במסמך

אביו של החייל החטוף קרא לשר הביטחון לשנות את סדר העדיפויות: "הוא עומד בראש מערכת שעוסקת בנושא ה'קיומי' - האם הלוגו במסמך גלנט מקורי". לנתניהו אמר בעצרת באשקלון: "אם אינך בנוי להעביר הכרעות, העבר ההכרעה למי שמסוגל"

עסקו בגלעד - ולא במסמך. כך דורש נועם שליט, שבוע לפני שבנו השבוי יציין את יום הולדתו ה-24 בשבי חמאס. בצל אירועי "מסמך גלנט", יצא אמש (ה') אביו של החייל החטוף במתקפה חריפה על שר הביטחון וראש הממשלה, לו קרא להתפטר, אם אינו מסוגל לקבל הכרעות קשות בנוגע לשחרור בנו. שליט אמר את הדברים בעצרת הזדהות שנערכה סמוך לעיריית אשקלון.

 

מאז הסתיימה הצעדה ממצפה הילה לירושלים, ממשיכים בני משפחת שליט להשתתף בעצרות הזדהות שעורכות רשויות ברחבי הארץ. הפעם, בעצרת באשקלון, תקף נועם שליט בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו שאינו מקבל לדבריו  את ההחלטות הדרושות לשחרור בנו.

 

"אנחנו תובעים זאת בגיבוי ובתמיכה של מאות האלפים שבאו לתמוך בנו וממשיכים להגיע לאוהל המחאה, ולכאן לאשקלון", אמר שליט. "נתניהו, קבל את ההחלטות הדרושות על מנת להסיר את אות הקלון הזו מעל מדינת ישראל. אם אינך בנוי לקבל הכרעות קשות, העבר את ההכרעה לאנשים שמסוגלים".

 

לאחר המתקפה על נתניהו, עבר שליט לשר הביטחון אהוד ברק, ותקף אותו על המשך העיסוק האינטנסיבי של מערכת הביטחון ב"מסמך גלנט". "ברק עומד בראש מערכת שעוסקת היום, לצערי, בעדיפות ראשונה, בנושא 'הקיומי' - מי כתב, מי זייף, האם הלוגו מקורי, מי קרא אותו ומי ידע עליו. שמת לב במקרה שחסר לך חייל? האם זהו סדר העדיפויות של המערכת עליה אתה מופקד?".

 

משפחת שליט תציין את יום הולדתו של גלעד, שיחול בשבת הבאה, באוהל המחאה מול בית ראש הממשלה בירושלים, שם הם שוהים כבר כחודש וחצי. לרגל יום ההולדת, ynet מזמין את גולשיו לשלוח ברכת וידאו מצולמת באורך של עד דקה. בערב יום ההולדת, יוקרנו הברכות באוהל המחאה בירושלים. לחצו כאן לשליחת הסרטון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נועם שליט: "אות קלון"
צילום: גיל יוחנן
גלעד שליט. עוד יום הולדת בשבי
צילום רפרודוקציה: עמית מגל
מומלצים