שתף קטע נבחר

שרון דרוקר ואריס סיכמו עם פי.ג'יי טאקר

הפורוורד, שפגש את דרוקר בעונה שעברה בליגת העל, יצטרף לקו הקדמי של אריס. ג'יימון לוקאס חתם באולימפיאקוס פיראוס

נפגשו ברבע - חוברים ביוון? מאמנה החדש של אריס סלוניקי ואקס מכבי תל אביב, שרון דרוקר, דאג היום (ד') לחיזוק הקו הקדמי של קבוצתו, כשצירף את הפורוורד שפגש ברבע גמר הליגה הישראלית בעונה שעברה, פי.ג'יי טאקר, לאחר שזה שיחק במדי בני השרון.

 

טאקר (25, 1.98 מ'), צפוי לחתום על חוזה לשנתיים במדי הצהובים-שחורים. במדי הקבוצה של דן שמיר העמיד טאקר ממוצעים של 17.3 נקודות, 9 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים בליגת העל.


לוקאס, מול איברהים ג'באר. מצהוב לאדום (צילום: ספורטיים יוון)

 

סגנית אלופת אירופה אולימפיאקוס פיראוס, הודיעה היום על החתמתו של הגארד גורדון ג'יימון לוקאס. האמריקני (26, 1.91 מ') מגיע לאדומים מפיראוס היישר ממארוסי, עמה פגש בעונה שעברה את מכבי תל אביב. בשני המפגשים מול הצהובים קלע לוקאס פעמיים 12 נק' (מכבי ניצחה בת"א 67:75 ונוצחה 83:75 ביוון).

 

בסך הכל העמיד לוקאס ממוצעים של 10.5 נק', 3.4 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים ביורוליג בעונה שעברה, ו-9.8 נק', 3 ריב' ו-4.1 אס' בליגה המקומית. לפני כן שיחק לוקאס באנטליה הטורקית, טריקאלה היוונית, ובמספר קבוצות בגרמניה וקרואטיה.

 

לוקאס מצטרף לקו האחורי המעובה של דושאן איבנקוביץ', שכולל את ואסיליס ספאנוליס, תיאו פפאלוקאס, מילוש תיאודוסיץ', ואולי אף את יותם הלפרין, שעתידו עדיין לא ברור. ביורוליג תפגוש אולימפיאקוס את ריאל מדריד, אוניקחה מלאגה, וירטוס רומא, באמברג וקבוצה נוספת שתעפיל מהמוקדמות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פי.ג'יי טאקר
צילום: דוד כהן, מנהלת הליגה
מומלצים