שתף קטע נבחר

בראיינט על לברון: "לא הייתי נוהג כמוהו"

כוכב הלייקרס התראיין לרשת ESPN והגיב לראשונה על המעבר של קינג ג'יימס למיאמי: "אנחנו פשוט אנשים שונים". על עתידו בקבוצה : "99.9 אחוזים שאסיים את הקריירה כאן"

ידבר כבודו. הקיץ האחרון ב-NBA היה עמוס בפעילות וגם בלא מעט ברברת סביב המתרחש. אבל היה אחד ששתק, פשוט כי הוא לא צריך לדבר יותר מדי – קובי בראיינט.

 

הכוכב הגדול של הלוס אנג'לס לייקרס התראיין לפנות בוקר ברשת ESPN דווקא לחברו הטוב מהקבוצה, דרק פישר, במסגרת תוכניתו של ג'ים רום. הרכז של קובי, הצליח להוציא כמה כותרות מעניינות ממספר 24.

 

"לא הייתי נוהג כמוהו", התייחס בראיינט לראשונה למעבר של לברון ג'יימס למיאמי יחד עם כריס בוש. "אני שמח בשבילו כי הוא נראה מאושר מההחלטה, אבל אני לא הייתי נוהג כמוהו. אנחנו שונים, הוא אדם אחר לגמרי ממני לחיוב ולשלילה. אני פשוט עקשן כמו פרד".


"אני שמח בשבילו". בראיינט ולברון במדי נבחרת ארה"ב (AFP)

 

'הממבה השחורה', שזכה בעונה שעברה בטבעת האליפות החמישית שלו, טרח להזכיר שלמרות כל הרחש מסביב, יחסי הכוחות בליגה עדיין ברורים: "אנחנו עדיין הקבוצה שאותה צריך לנצח כדי לזכות באליפות. בוסטון קבוצה גדולה, לאורלנדו יש פוטנציאל אדיר, אבל אותנו צריך לעבור בדרך לשם".

 

ומה בנוגע ל'חברו' משכבר הימים, שאקיל אוניל והמעבר שלו לבוסטון? "אני מאמין שתהיה לו תרומה אדירה לבוסטון. הוא אמנם לא אותו שחקן כפי שהיה בפעם, אבל הוא בוודאות יכול לעזור לסלטיקס".

 

בניגוד לביג שאק שמחליף בשנים האחרונות קבוצות כאילו הן היו מכוניות משומשות, קובי חתם בלייקרס עד 2014 והבטיח רשמית שהוא נשאר שם עד הסוף. "אין שום ספק שלא אשחק בשום קבוצה אחרת. 99.9 אחוזים שאסיים את הקריירה בלוס אנג'לס".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים