שתף קטע נבחר

פרקינס נשאר במכבי ת"א: הוא ופארגו מתאימים

הרכז האריך את חוזהו בצהובים לעונה נוספת, המאמן דייויד בלאט מרוצה: "יהיה לנו קו אחורי אתלטי בצורה בלתי רגילה". סגנית האלופה תפתח את אימוניה ביום רביעי

דורון פרקינס יישאר בצהוב. הרכז (27, 1.89 מ'), שסיים את חוזהו בקבוצה בסיום העונה הקודמת, חתם לעוד עונה בקבוצה עם אופציה לעונה נוספת.

 

פרקינס העמיד בעונה שעברה, בנוסף להגנה נפלאה, מספרים של 9.2 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים ביורוליג והיה אחד השחקנים הבולטים של מכבי. בליגה פרקינס תרם 10.3 נק', 4.2 ריב' ו-4.2 אסיסטים והיה שני בקבוצה במדד היעילות. פרקינס מתחיל את עונתו השלישית בישראל, כשבעונת 2008/9 נבחר לשחקן המצטיין בליגת העל כשהוביל את מכבי חיפה לגמר הפיינל פור.


דייויד בלאט. מרוצה שחצי קבוצה מהעונה שעברה ממשיכה (אלי אלגרט)

 

המאמן דייויד בלאט אמר על הארכת החוזה: "כולם ראו את היכולות של פרקינס ואני מאוד שמח שהוא ממשיך איתנו. הוא ופארגו מאוד מתאימים אחד לשני,

גם כמחליפים זה של זה וגם כצמד שישחק יחדיו. הם נותנים לנו קו אחורי אתלטי בצורה בלתי רגילה, שניהם גארדים חזקים שאוהבים לתקוף את הסל ונותנים גם הגנה מעולה.

 

דורון הוא השחקן השישי שלנו שנשאר מהעונה שעברה - אחרי שארפ, גרין, פניני, בלות'נטל ואידסון - וזה מצוין שחצי קבוצה ממשיכה לרוץ ביחד. בשילוב עם השחקנים החדשים והאיכותיים שהחתמנו, כולם עם מוטיבציה אדירה, אני בטוח שתהיה לנו קבוצה מצויינת ואני כבר מחכה להתחיל לעבוד עם החבר'ה".

 

בהמשך השבוע, אגב, יתחילו לנחות גם השחקנים החדשים של הצהובים, לקראת פתיחת האימונים הרשמית של הקבוצה, ביום רביעי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דורון פרקינס
צילום: יועד כהן
מומלצים