שתף קטע נבחר

יולי עופר מתעניין בזיכיונות חיפוש נפט וגז גם בים

עד כה ניהלה "יולי חיפושי נפט" מגעים לשותפויות חיפושי נפט וגז ביבשה. ל"כלכליסט" נודע כי עופר אמר למקורביו במוצאי החג כי החברה החדשה תשלים את הפורטפוליו שלה תוך חודשיים, והוא יכלול גם שותפויות בזיכיונות השונים בים

חברת יולי חיפושי נפט שבשליטת יולי עופר, מתכוונת להיכנס לשותפויות בזיכיונות גם בים. זאת, לאחר שניהלה בשבועיים האחרונים מגעים לכניסה כשותפה למספר זיכיונות ביבשה.

 

כמו כן, ל"כלכליסט" נודע כי במוצאי החג אמר עופר למקורבים כי במהלך החודשיים הקרובים תסיים החברה את פרוטפוליו השותפויות שלה אשר יכלול שותפויות ביבשה כפי שכבר דווח על ידי החברה ובנוסף, שותפויות בזיכיונות השונים בים. עופר אמר כי בעלי זיכיונות פונים לחברה משום שהם מבינים את הערך המוסף של שותפות איתו.  

 

בשבוע שעבר הודיע עופר כי תחום הפעילות של חיפושי הנפט שהקים ייכנס לתוך חברת שמיר השקעות. נמרוד רינות, שותפו של עופר, אמר כי החברה מנהלת מו"מ מול חמש חברות שונות לחתימת הסכמים שיקנו ליולי חיפושי נפט אחזקות בתחום חיפושי הגז והנפט. במידה והמו"מ יבשיל - החברה תחזיק 10% ברישיון "שרית", 7.5% ברישיון "אירוס" ו-15% ברישיונות "אופק", "בר-אור" ו"יהל".

 

בשבוע שעבר אמר רינות כי "תחום חיפושי הנפט היבשתי יפרח בשנים הקרובות בשל העלויות הנמוכות הכרוכות בהפקת הנפט. קידוח יבשתי עולה כשני מיליון דולר לעומת כ-150 מיליון דולר לקידוח ימי. הוכח שיש אפשרות למציאת נפט ביבשה ולטעמי השקעה בתחום זה נושאת בחובה סיכון יותר קטן". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים