שתף קטע נבחר

צילום: רחל נריה כהן

שנה חדשה, כללים חדשים

תקופת חשבון הנפש שחלה כעת, בין השנה החדשה ליום הכיפורים, הביאה אפילו את ג'וליה פרמנטו לעשות חושבים, ולנסח כללים שיביאו לשנה חדשה טובה יותר. לגזור ולשמור

הימים הנוראים, התקופה שבין השנה החדשה ליום הכיפורים, היא הזמן הטוב ביותר להכות על חטאים, לתכנן, להציב מטרות ולקבוע לעצמכם חוקים חדשים לשיפור ולשדרוג החיים.

 

כי לא משנה איך נראתה השנה שלכם, זאת שאחריה הולכת להיות טובה יותר. אז בין כרסום קרקר שיפון לבין להחלטה לאכול בחוץ רק פעם בשבוע, הנה כמה חוקים חדשים, בסיסים והכרחיים שמוטב ליישם בארונכם.

 

אלו הם כללים שאינם תלויים בטרנדים, עונות שנה או טעם אישי ומוטב שיחולו על כל אחת ואחד מאיתנו בדיוק כמו כללים בסיסיים אחרים בחיי היומיום (למשל: לחצות את הכביש באור אדום, לומר ביי לפני לפני שמנתקים את השיחה. כאלה).

 

הכללים מסודרים בסדר כרונולוגי יורד על פי רמת חומרה ופאדיחה:

 

  • נכון שזה ממש בסיסי לנעול זוג נעליים תואם? ונכון שגם גרביים תואמות זה אלמנטרי? אז מדוע החזייה שלך אינה תואמת את החולצה? המשוואה היא פשוטה. גופיית איקס = חזיית איקס, חולצה לבנה = חזייה לבנה, סטרפלס = חזיית סטרפלס. את יכולה לחפף, אבל אל תשכחי שבכל הנוגע לעסקי החזיות המציצות, אנחנו רואות הכל.

 


להתאים לאאוטפיט בבקשה. חזיות (צילום: טלי שני)

 

  • אל לנו להתנהג כמנהיגנו הכושלים לדורותיהם, עלינו לקחת אחריות, ולהיות נחרצים! על המכנסיים להיות מעל הברך או באורך מלא, ולא באמצע - מכנסי השלושת-רבעי הם כמו פשפשים שמעקצצים במיטה, ויש להיפטר מהם במהרה. ההיסוס עליו מרמז מכנס השלושת רבעי אינו מיטב עם אף אדם, לא עם אופיו ולא עם גזרתו.

 

  • בישראל אקלים קשה, חם לח ברוב ימות השנה. ועדיין, יש נשים שיוצאות מביתן החוצה עם שיער רטוב ומעמיסות עוד יותר על המדחום בעצם הימנעותם מהתנגבות. מעבר לסכנה האורבת לכן בדמות דלקת קרום המוח, מהתבוננות על נשים המסתובבות בציבור עם שיער רטוב משתמע שאין ביכולתן לתכנן כהלכה את לוח הזמנים שלהן, ולכן הן נאלצו לחפוף בחופזה ולצאת מהבית בחופזה. אומרים שהחיפזון מהשטן, ובכן, גם התסרוקת שלך.

 

  • כמו ילדי כיתה א' טובים, תַכננו ערב קודם מה תלבשו למחרת. אין צורך להגזים ולהניח את הבגדים על הכיסא, מספיק לחשוב על זה. זה לא רק יחסוך לכם זמן בבוקר, זה גם מסייע לכן להימנע מתופעת ה-"זרקתי משהו על עצמי", השלוכי משהו.

 


תראו איזה יפה היא בחרה בגדים עוד מאתמול בערב. נסיכת הכתר הנורבגית, אינגריד אלכסנדרה (צילום: AP)

 

  • מטרתו של עץ חג מולד לשמח ילדים נוצרים, מטרתה של עוגת תפוחים - שינגסו בה ויוסיפו קריאות: "יאם, יאם, יאם". כך גם עם החולצה המכופתרת, כדי למצות את קיומה ואת מטרתה יש לגהץ אותה. אם אין ברשותכם מגהץ או סבלנות, היצמדו לטי-שירטים.

 

  • צר לי שלא מתייחסים לכביסה כמו לנהיגה, כי מעבר להוראות ההפעלה של המכונית או המכונה מסתתר עולם ומלואו. הוראות הכביסה שעל הבגד הן מבחן התיאוריה של המכונה. מי שלא עובר אותו- צריך לשלול את הרישיון לכבס, שכן לנהוג בלי לדעת את משמעות התמרורים זאת התאבדות לשמה וכך גם הכביסה הסוררת שאתם דוחפים פנימה, מייבשים ולובשים. תאונה היא תאונה; בין אם זה גלגל בעין או גרב בצאוורון.

 

ידידי ר' אומר אומר שזה הכל בגלל המצות. "יאללה, יאללה שימי בתנור, מקסימום נוציא לפני שיהיה מוכן". אמרו לאופות במצרים, לפני שיצאו לגלות במדבר. ואם ככה נראה הלחם שלנו, מה כבר אפשר לצפות מהגרדרובה. אבל אתם יודעים מה? אנחנו כבר לא מזיעים במדבר ותקועים עם מצות ועצירות, אלא מצויים בארץ ונהנים מקור מזגנים מפנק. בקיצור, הזמן לחולל את השינוי האופנתי הוא כאן ועכשיו.

 

לשאלות ולרעיונות (ביקורות שליליות לא יתקבלו בברכה): fashion.jf@gmail.com

 

רוצים עוד? לכל הטורים של ג'וליה

 


 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לא המלצה, דרישה. הדברות של פרמנטו
צילום: רחל נריה-כהן
לאשה בפייסבוק
מומלצים