שתף קטע נבחר

אשתו של זדורוב: מדינה מושחתת, תפרו לו תיק

בראיון במשדר החי של ynet אמרה רעייתו של רוצח תאיר ראדה, כי "בשבילי זו הצגה אחת גדולה. במדינה שלנו אין אנשים צדיקים"

למרות ההרשעה, רעייתו של רומן זדורוב ממשיכה להאמין בחפותו. בראיון במשדר החי של ynet מבית המשפט המחוזי בנצרת, אמרה אולגה זדורוב כי "אם צריך, אני אגיע לנשיא המדינה - כי המדינה לא עושה שום דבר". לוח הזמנים מראה שהוא לא היה בבית הספר ברגע שהילדה היתה בשירותים".

 

היא האשימה את רשויות אכיפת החוק ואמרה, כי "המדינה מושחתת. כולם פה, חבורה אחת, פרקליטים ושוטרים ממשיכים להרשיע אנשים ולתפור להם תיקים כי לא מאשימים אותם. אם פעם אחת יכניסו שוטר אחד לתא של בית סוהר אולי יקטינו הרשעות בארץ".

 

 

 

זדורוב אמרה כי הופתעה מההרשעה. "יכול להיות שבשבילכם זה רק סרט, אבל בשבילי זו הצגה אחת גדולה, הם מבוימים. אני הולכת עד הסוף ולא מרימה ידיים. עוד פעם קיבלתי מכה על הראש ועוד פעם הבנתי שלצערי הרב שבמדינה שלנו אין אנשים צדיקים".

 

 שופטי בית המשפט המחוזי בנצרת מתחו הבוקר ביקורת קשה על התנהלותו של זדורוב במהלך המשפט.

הם כתבו בהכרעת הדין כי "הנאשם ללא היסוס שיקר בעדותו בביהמ"ש ככל שסבר שהדבר עשוי לשרת את האינטרסים שלו וגרסאותיו המתחלפות", נכתב בהכרעת הדין. "המניפולציות שעשה הנאשם רבות מספור", כתבו השופט כהן, "הנאשם התנהל במניפולטיביות, בקור רוח, תוך הפעלת שיקול דעת ובחינה מושכלת של שלבי החקירה ושאלות החוקרים, כאשר הינו עוקב בערנות ובחדות אחר מהלך החקירה, לא פעם גם היתל בחוקריו, לא חשש ולא ירא, ואף לא חשש לשקר לסנגורו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אולגה זדורוב. "אגיע לנשיא"
צילום: חגי אהרון
מומלצים