שתף קטע נבחר

בחריין הביסה נבחרת מזוייפת של טוגו

ההתאחדות של המדינה האפריקנית הופתעו לשמוע שהנבחרת הובסה 3:0 בנסיכות המפרץ, בזמן שהיתה אמורה להתמודד מול בוטצוואנה: "לא שלחנו לשם שום שחקן, כולם היו מזוייפים"

אוהדי נבחרת טוגו וקברניטי הכדורגל במדינה האפריקנית לא הבינו את פשר הדיווח. נבחרת בחריין הביסה, כך נמסר, 0:3 את הנבחרת של ארצם במשחק ידידות שהתקיים בנסיכות שבמפרץ הפרסי.

 

ראשי ההתאחדות של טוגו השתוממו לשמע הידיעה. הם ידעו ששחקני הנבחרת נמצאים בכלל בעיר קברונה, בירת בוטצוואנה, אליה יצאו לקראת ההתמודדות במוקדמות אליפות אפריקה.


שחקן אמיתי של נבחרת טוגו, עמנואל אדבאיור (AP) 

 

בהתאחדות של טוגו הבינו מייד שמישהו זייף את הזהות של שחקני נבחרת הכדורגל ודאג לשלוח קבוצה מפוברקת למדינה הערבית, אשר התמודדה תחת שם האפריקנים. בשל כך הם פנו לפיפ"א על מנת שתחקור את הנושא.

 

מנכ"ל ההתאחדות של טוגו, סייה ממנה: "לא שלחנו לבחריין שום שחקן, כל השחקנים שהשתתפו במשחק הזה מזוייפים. נדאג לחקור מי אחראי לכל זה".  כלי התקשורת במדינה ציינו כי האחראי לכך הוא סוכן שחקנים, ששמו לא נמסר.

 

האיש השתמש בשמה של ההתאחדות וכמו כן דווח כי צ'אנילה באנה, ששימש כ"מאמן" במשחק בבחריין, מרצה עונש השעייה לשנתיים לאחר שהדריך קבוצה בטורניר בקהיר ללא אישור. 

 

נבחרת טוגו פרשה כזכור מאליפות אפריקה האחרונה, אשר התקיימה באנגולה. זאת, אחרי שהאוטובוס של המשלחת הותקף על ידי מורדים בחבל קבינדה, אשר ירו על השחקנים וגרמו למותם של שלושה מחברי המשלחת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים