שתף קטע נבחר

מסתמן: המחזמר "דוד" בדרך לברודווי

הבמאי ירון כפכפי וכוכבת המחזמר משנות ה-90, הפועלת כיום כמפיקה בארצות הברית, נפגשו בארצות הברית כדי לעבוד על העתקת המופע לבמות ניו-יורק

אחרי שהביאה את "בטיפול" לאמריקאים, נועה תשבי בדרך לעוד הצלחה ישראלית. ל-ynet נודע כי תשבי נמצאת בימים אלה במגעים להעלאת המחזמר "דוד" בברודווי, כאשר היא והבמאי ירון כפכפי אחראים לעיבוד לגרסה האמריקאית.

 

תשבי, שבשנים האחרונות אוחזת בתואר מפיקה בארצות הברית, היתה חברת ההרכב "השכנים של צ'יץ'" והשתתפה במחזמר התנ"כי שעלה לראשונה ב-1992 והפך לקאלט. המחזמר רץ במשך 12 שנים כאשר בתפקידים הראשיים כיכבו גם יעל בר זוהר כבת שבע, ובן הזוג שלה דאז, יהודה לוי, עוד כשהיה נער עם שיער ארוך וגילם את תפקיד יואב בן צרויה. תשבי גילמה את אביגיל, ובמקביל היתה אחראית על מערך יחסי הציבור של ההפקה. בהמשך הוצג המחזמר בקנדה וב-2003 עלתה גרסה מחודשת שלו ב"בית צבי".

 

עוד נודע ל-ynet כי לאחרונה טס כפכפי לארצות הברית כדי לפגוש את חברתו הטובה תשבי, ולעבוד על המחזמר. נכון לעכשיו, לא ברור האם הוא יוצג בתיאטרוני ברוודווי או באוף-ברוודווי, אך אם הכל יילך לפי התוכנית, תוכלו לראות אותו בשנים הקרובות באחד מביקוריכם בניו יורק. תשבי מסרה ממקום מושבה בארצות הברית ל-ynet: "זאת רק תחילתו של התהליך, ולכן עוד מוקדם לתת פרטים נוספים. התקופה של ׳דוד׳ הייתה אחת הקסומות בחיי ואני גאה לקחת שוב חלק במחזמר הנפלא הזה". זוהר יעקובסון המייצגת את תשבי מסרה: "אני מאוד מאמינה בנועה ובמחזמר 'דוד', אין לי ספק שהחזון יהפוך למציאות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תשבי. תייצא גם מחזמר?
צילום: ירון ברנר
לאתר ההטבות
מומלצים