שתף קטע נבחר

המופארם: "עולים לפרקט כאילו אין לנו יתרון"

יריבת גלבוע/גליל לא נחה על זרי הדפנה למרות הניצחון במשחק הראשון. המאמן גבוזדיץ': "זו הזדמנות היסטורית לעלות ליורוליג". מצ'באן: "מקווים לשחק טוב כמו בישראל"

אנשי גלבוע/גליל אמנם הפגינו הערב (ה') אופטימיות לקראת הגומלין מול המופארם ורשאץ (84:97 לסרבים במשחק הראשון), במוקדמות היורוליג, אך המקומיים לא חושבים על אפשרות אחרת מלבד ניצחון נוסף מחר (18:00) על האלופה הישראלית. במידה שהסרבים יעברו מחר שלב מחכים להם שתי יריבות נוספות לפני ההעפלה ליורוליג.

 

דושאן גבוזדיץ', מאמן הקבוצה הסרבית, אמר הערב לתקשורת בארצו: "עשינו את מיטב יכולתנו כדי להשיג תוצאה טובה בחוץ, כך שיש לנו יתרון במשחק הביתי. עמדנו במשימה, למרות שהתוצאה הסופית לא מבטאת את מה שהיה על הפרקט ביום שלישי".


מילאן מצ'באן במשחק הראשון. "יש עוד מקום לשיפור" (צילום: אלי אלגרט)

 

גבוזדיץ' הוסיף: "עשינו עבודה מצוינת, אבל אנחנו עולים לפרקט ביום ו' כאילו אין לנו יתרון בכלל. אנחנו מצפים למשחק קשה ולכן מקווים שהאולם יתמלא

כי זו ההזדמנות הראשונה בהיסטוריה של המופארם לשחק ביורוליג".

 

כוכב המשחק הראשון, מילאן מצ'באן, שהיה מועמד בעבר למכבי תל אביב, הבהיר גם הוא שקבוצתו לא מתכוונת לנוח על זרי הדפנה למרות הניצחון על חניכיו של ליאור ליובין: "אנחנו חייבים לנצח גם הפעם, כי זה ייתן לנו ביטחון לקראת המשחקים הבאים. אני מקווה שנשחק טוב כמו בישראל, למרות שיש עוד מקום לשיפור".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המופארם מול גלבוע/גליל
צילום: אלי אלגרט
מומלצים