שתף קטע נבחר

אתר פייסבוק לא היה זמין בשעות הערב

גולשים ברחבי העולם לא הצליחו לגלוש לרשת החברתית הפופולרית. פייסבוק בטוויטר: מדובר בתקלות של ספק חיצוני

אתר פייסבוק לא זמין בשעות האחרונות בגלל תקלות. ברשת החברתית חברים חצי מיליארד גולשים ומדובר באחד האתרים הפופולריים בעולם.

 

ב-LA Times מדווחים שמדובר בתקלה השניה השבוע, וכי הייתה באתר תקלה גם בחודש אפריל.

 

גולשים מהעולם מדווחים כי האתר לא זמין וכי גלישה אליו מובילה להודעת שגיאה בדפדפן. גולשים אחרים מצליחים לגלוש אך סובלים מבעיות איטיות ואצל חלק מהגולשים האתר עובד באופן תקין.

 

בחשבון הטוויטר הרשמי של פייסבוק נכתב הערב (ה') כי יש תקלות שנובעות מבעיות של ספק רשתות חיצוני וכי פועלים לתיקון האתר.

 

אם אין פרופיל לי - מי לי?

לא ידוע בשלב זה מדוע נפל האתר. אחת האפשרויות היא עומס על שרתי האתר. עדיין לא ידוע אם אכן זו הסיבה או שמדובר בתקלה טכנית, פריצה או סיבות אחרות. עם זאת, הגיוני שהרשת תהיה רגישה לעומסי משתמשים: יש לה חצי מיליארד כאלו.

 

מיליוני המשתמשים בישראל התרעמו על הנפילה - שכן הרשת החברתית משמשת, עבורם, בין השאר - בתור פלטפורמה מקוונת לניהול עולמם החברתי.

 

 ישראלים רבים יוצאים כעת - בחג - למסיבות ואירועים, ומשתמשים בפייסבוק כדי לתאם ביניהם, להעלות תמונות מאירוע זה או אחר או סתם לראות מי מהחבר'ה ער ורוצה לקפוץ לקפה.

 

התרעומת באה לידי ביטוי על במת 140 התווים של טוויטר. "פייסבוק נפל והעולם שותק (כי פייסבוק נפל)" צייץ בתסכול גולש אחד. "תרשמו את התאריך, מעניין אם תהיה לנפילת פייסבוק השפעה על כמות הלידות בעוד תשעה חודשים", צייץ גולש אחר. "פעם זה טוויטר, פעם זה פייסבוק. ביום שזה יהיה שניהם, נראה אתכם", סיכמה אחת הגולשות.

 

עדכון: לקראת חצות נראה כי האתר חזר לפעול כשורה.

בהכנת הכתבה סייע ניצן סדן

 


פורסם לראשונה 23/09/2010 22:50

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים