שתף קטע נבחר

נער הודה: רצחתי את בן ה-14 בב"ש בגלל סיגריה

בן 16 נשבר בחקירה - סיפר לשוטרים על הריב שהוביל לקטטה הקטלנית וגם שיחזר את הרצח. ישראל אלעזר ביקש סיגריה, החבורה שהייתה באזור מרכז הקליטה סירבה - הוא העיר, ובהמשך נדקר למוות. "ויכוח סתמי ומיותר", אמרו במשטרה

עוד רצח של נערים בגלל סיגריה: במהלך חקירת רציחתו של אלעזר ישראל בן ה-14 בבאר שבע אמש, הודה היום (שבת) אחד החשודים, בן 16, שהוא זה שדקר אותו למוות. הסיבה, כמו שכבר הורגלנו, סתמית במיוחד.

 

מהחקירה עלה כי ישראל, שגר בקריית ארבע ושהה בבאר שבע לחג ולשבת, הגיע לאזור מרכז הקליטה "יעלים" בשכונה ה'. שם ישב החשוד יחד עם חברים. ישראל ביקש מהחבורה סיגריה, והם סירבו לתת לו.

 

לפי דברי החשוד בחקירה, הנער קילל אותו ואת חבריו, והחבורה החלה לרוץ אחריו במטרה ללמד אותו לקח. ישראל ניסה להימלט אך הם השיגו אותו, וקטטה פרצה. בן ה-16 דקר את הנער הצעיר ממנו בחזהו.

 

שוטר שהגיע לשכונה בסביבות 23:15 כדי להחזיר את חברתו הביתה, הבחין במקרה בנער והזעיק כוחות נוספים. צוות מד"א-נגב שהוזעק למקום טיפל בנער ופינה אותו, כשמצבו מוגדר אנוש, לבית החולים סורוקה בעיר. כעבור זמן קצר הוא מת מפצעיו.

 

המשטרה עצרה בסך הכל 9 חשודים, בהם שתי נערות, שישה נערים וצעיר. אחד מהם כאמור נשבר, הודה - וטען שהנער שנדקר היה שתוי. במשטרה צפויים לבדוק את הטענה הזו.

 עוד יבדקו אם החשוד עצמו היה גם הוא בגילופין, בעיקר עקב עדויות של מעורבים נוספים באירוע. אלא שהוא נעצר כעשר שעות אחרי הקטטה, ולא ניתן היה לערוך בדיקות מדויקות לרמות האלכוהול בגופו.

 

"זה היה פשוט ויכוח סתמי ומיותר", אמר אחד מקציני המשטרה. לדברי מפקד תחנת באר שבע, סגן-ניצב יוסי כהן, "מדובר היה ברצח לחינם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הנרצח, אלעזר ישראל
שוטר בזירת הרצח, לפנות בוקר
צילום: ישראל יוסף
מומלצים