שתף קטע נבחר

הפועל ב"ש יצאה מהמשבר עם 0:1 על בני סכנין

ברנרדו ואשקונסלוס כבש (79) ועזר למארחת לשחרר לחץ, דראפיץ' ינסה להוציא את האורחת מתחתית הטבלה במחזור הבא. קלינגר הודה: "מהשבועות הקשים בקריירה שלי"

קרב התאוששות. סלובדן דראפיץ', המאמן הרביעי העונה של בני סכנין, קיווה להתחיל את הקדנציה שלו עם ניצחון. הגורל זימן לו הערב (ש') מפגש באצטדיון וסרמיל עם הפועל באר שבע, קבוצה נוספת המחפשת את הדרך היוצאת מהמשבר. בסיום 90 הדקות היתה זו ב"ש שחגגה, עם 0:1 צנוע.

 

המארחת היתה קרובה לכיבוש לאחר שבדקה ה-38 נשרק לזכותה פנדל. מאור מליקסון כבש, אבל השופט קבע בעיטה חוזרת ומאיר כהן הציל את דראפיץ' וסכנין. אך גם זה לא עזר למאמן החדש, שראה את ברנרדו ואשקונסלוס כובש את שער הניצחון בדקה ה-79.

 

"זה היה מהשבועות הקשים בקריירה שלי"

המאמן המאושר, ניר קלינגר, סיכם: "בשבילי זה היה אחד השבועות הקשים בקריירה. כבר עברתי הכל בכדורגל, אבל לא היה לי קל להרים קבוצה לאחר תבוסה כמו זו שספגנו בטדי. ידעתי שמשהו רע קרה שם, וזה לא מתאים לקבוצה שלי. הסברתי לשחקנים שהכבוד שלהם מונח על הדשא, והיום הם הוכיחו לי שהם עשויים מחומר שונה".

 

כובש שער הניצחון, ברנרדו ואשקונסלוס: "תמיד כיף לכבוש, ואם מדובר בשער הניצחון - השמחה כפולה. התחלנו לא טוב את המשחק, אך זה קורה. מאוד רצינו לתקן את התבוסה בירושלים, ולכן נלחצנו בפתיחה. אני שמח שגם אחרי החמצת הפנדל המשכנו לשחק והצלחנו לכבוש". בפן האישי האמר החלוץ: "לקח לי מעט זמן להיכנס לכושר, אבל עכשיו ממחזור למחזור אני מרגיש שאני עוזר יותר לקבוצה".


סלובודן דראפיץ'. האיש שינסה להוציא את סכנין מהבוץ (רועי עידן)

 

מהצד השני, אמר בסיום סלובודן דראפיץ': "בזמן האחרון שחקנים שלי עוברים דברים לא פשוטים. זה לא קל, רצינו לסגור את המשחק ולצאת למתפרצות, הייתי שמח אם היינו יוצאים מכאן עם תיקו. הפגרה הזו באה לנו בזמן, בשנה שעברה הקבוצה כבר הוכיחה שהיא יודעת לשחק כדורגל".

 

מהלך המשחק

דקה 29: דוד רביבו קיבל כדור ממאור מליקסון ובעט כדור מסוכן שחלף ליד העמוד.


פטי חוגג עם מאיר כהן את הדיפת הפנדל (רועי עידן)

 

38': פנדל לב"ש! רביבו הוכשל ברחבה ומליקסון כבש מהנקודה הלבנה, אך השופט אלי חכמון הורה על בעיטה חוזרת משום שאחד השחקנים נכנס לרחבה. את הבעיטה השנייה הצליח מאיר כהן להדוף.

 

54': חאמד גנאים בעט מ-25 מטר, אך אוהד כהן הצליח להציל שער בטוח בזינוק אקרובטי.

 

69': קרן של רביבו מצאה את הראש של וויליאם סוארס, אך זה נגח מעל למשקוף.


הפועל ב"ש חוגגת את שער הניצחון של ברנרדו ואסקונסלוש (רועי עידן)

 

79', גול! 0:1 לב"ש: אביתר אילוז, בנגיעתו הראשונה בכדור, הצליח להגביה

מצוין לעבר ברנרדו ואשקונסלוס, שנגח את השער היקר.

 

הרכבים

הפועל ב"ש: אוהד כהן; אבי יחיאל (אביתר אילוז, 77), ווילאם סוארס, עודד גביש, אופיר דוידזאדה; ליאור ז'אן, ריקרדו פרננדש, מאור מליקסון, דוד רביבו; ליאור אסולין (איברהים בסיט, 77), ברנרדו ואסקונסלוש (ג'יימס ביסו, 87).

 

בני סכנין: מאיר כהן; מהרן אבו ריא, טל חן, יאיה פטי, לוהב כיאל; חאלד חלאילה, סלאבן ברטיץ', חאמד גנאים (לירן כהן, 67), נסטיה צ'ה, אחמד קאסום; דריו זהורה (עבדה זבידאת, 55).


פורסם לראשונה 02/10/2010 18:43

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רביבו וצ'ה
צילום: רועי עידן
מומלצים