שתף קטע נבחר

החלה נדידת התל אביביות: שזרוע החורף הגיע

אצטדיון בלומפילד יושבת מפעילות בשבועיים הקרובים, ולאחר הדרבי בין מכבי להפועל לשבועיים נוספים בשל שתילת הדשא מחדש. המשמעות: הצהובים, האדומים, בני יהודה ושתי הנציגות של פתח תקווה יקיימו את משחקיהן הביתיים באצטדיון ר"ג

"הלו, זה בלומפילד?" כל מי שצפה במשחקה של מכבי תל אביב מול הפועל פתח תקווה שנערך אתמול (שבת) באצטדיון בלומפילד, התקשה להבין מדוע כר הדשא במגרש היה צהבהב במיוחד ומלא בחולות. תנאי המגרש הזכירו יותר את אצטדיון האורווה שנהרס לא מזמן, מאשר את האצטדיון היפואי, שכמה ימים קודם לכן אירח את משחקה של הפועל תל אביב נגד ליון בשלב הבתים של ליגת האלופות. הסיבה? ההכנות לשזרוע חורף.

 

כאמור, במהלך השבועיים הקרובים יתקיים באצטדיון בלומפילד שזרוע חורף ובתקופה הזאת לא ישחקו על המגרש. לאחר מכן, אמורים להתקיים באצטדיון שני משחקים. הראשון יפגיש את בני יהודה נגד בית"ר ירושלים ובמשחק השני יערך הדרבי הגדול ובו מכבי ת"א תתמודד נגד היריבה העירונית הפועל. שני המשחקים הללו אמורים להתקיים כמתוכנן ביפו.


הדשא באצטדיון בלומפילד אתמול (צילום: אורן אהרוני)

 

לאחר המשחקים המדוברים יתבצע החלק השני של השזרוע באצטדיון, אשר יימשך לתקופה של שבועיים. בזמן הזה אמורה מכבי ת"א לארח במשחק ביתי  את הפועל ר"ג. הדאבליסטית צפויה לארח את הפועל באר שבע, וגם לבני יהודה יש משחק ביתי בימים האלה נגד בני סכנין. משמעות הדבר הוא שהקבוצות ככל הנראה לא יוכלו לארח במגרשם הביתי, כמו שקורה כמעט בכל עונה, ויעברו לשחק בתקופה הזאת באצטדיון ר"ג שמאויש כבר ע"י שתי הקבוצות מאם המושבות.

 

בהפועל תל אביב התייחסו לנושא ואמרו: "אנחנו מתמודדים עם זה כל שנה. אין ספק שבבלומפילד יש את משטחי הדשא הכי טובים ומעבר להתלונן ולהתמרמר אין מה לעשות. אם זה המצב שאנחנו צריכים כדי שהמשטח דשא יהיה אותו הדבר, נתמודד עם זה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אצטדיון בלומפילד
צילום: עוז מועלם
מומלצים