שתף קטע נבחר

סטיבן כהן: "זה חלק קטן ממה שבית"ר מסוגלת"

הקשר, שהיה מהמצטיינים ב-3:3 מול מכבי חיפה, נותר אופטימי. צפויה שיחת הבהרה בנוגע לפרננדס שלא שותף, ברוכיאן הרגיע את הרוש בסיום

בית"ר מתחילה להתעורר. אחרי ה-3:3 הדרמטי מול מכבי חיפה בקריית אליעזר, מתחילים בבית"ר ירושלים להאמין בקבוצה שנבנתה בקושי רב במהלך הקיץ.

 

השחקנים יזכו היום (ב') לחופש ומחר יחזרו להתאמן ללא שחקני הנבחרת אריאל הרוש ועמית בן שושן, שבמהלך המשחק לא הפסיק להחליף עקיצות עם עלי עותמאן, לפני שראה את הכרטיס הצהוב.

 

הרוש לקח את שני השערים האחרונים שספג ללב ובמיוחד את השלילי שעבר בין רגליו. שוער המשנה של נבחרת ישראל מיהר בסיום לחדר ההלבשה, כשאפילו המאמן אורי מלמיליאן לא הצליח לעצור מבעדו. מי שהרגיע אותו, היה הקפטן אבירם ברוכיאן, שאמר לו: "יש ימים כאלה. דברים כאלה קורים. הצלת אותנו הרבה פעמים בעבר ועכשיו אנחנו אותך. תרים את הראש".

 

הקשר סטיבן כהן, שהיה אחד המצטיינים במשחק, השתלב מצויין בקבוצה ואמר בסיום: "אני מרגיש כמו בבית בבית"ר. החיבור שלי עם הקהל הוא מצויין. בית"ר רק תלך ותשתפר וזו רק ההתחלה ממה שהקבוצה הזו עוד יכולה להראות העונה. ברגע שנשחק יותר ביחד ונתחבר, בית"ר תהיה בחלק העליון".

 

על המשך הדרך הוסיף הקשר: "ידענו שמצפה לנו סדרת משחקים קשה, עם חיפה ובני יהודה בחוץ וסכנין בבית, שזה משחק חשוב לאוהדים, אבל אנחנו מוכנים לזה. חייבים להמשיך במומנטום ולקחת נקודות". לצד כהן, זכו גם אלי דסה וחן עזריאל לפירגון מצד אנשי הצוות המקצועי. השניים היו אחראים לשער השיוויון הדרמטי בסיום, כשדסה היה זה שהגביה לרחבה ועזריאל סיים עם כיבוש ממצב לא קל.


עזריאל מוקף בשחקני בית"ר, רגע אחרי שער השוויון (צילום: עוז מועלם)

 

בבית"ר ינצלו את פגרת הנבחרת על מנת לשוחח עם דאריו פרננדס, במטרה לנסות וללבן את העניינים שהובילו למה שמכונה במועדון כ'משבר אמון בינו לבין מלמיליאן'. שחקנים בקבוצה טוענים כי קיים נתק מוחלט בין הארגנטיני לבין הצוות המקצועי, שהודיע כי הסיבה הרשמית לאי הכללתו בסגל למשחק הינה בשל פציעה.

 

בסיום הודה מלמיליאן כי "מי שרוצה לשחק בבית"ר חייב להתאמן כמו שצריך", ולמעשה הודה כי ההחלטה היתה מקצועית. פרננדס, שהתאמן השבוע באופן מלא, ישב ביציע ונראה היה מאוכזב. "הוא חש כאילו בודקים אותו בזכוכית מגדלת", אמר אחד השחקנים ל-ynet וכעת נראה כי היו"ר איציק קורנפיין יתערב על מנת להביא את הסוגיה לסיום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סטיבן כהן מול חיפה
צילום: חגי אהרון
מומלצים