שתף קטע נבחר

האם מודו חוזרת למגרש הסלולרי ?

חברת הסלולר הישראלית, שמכשיריה הקודמים לא בדיוק כבשו את השוק, צפויה להציג קו מוצרים חדש בשבוע הבא. ההערכה: יחשפו מכשיר סלולרי חדש ונגן מדיה - שיעצבן את חברות הסלולר

חברת מודו הישראלית צפויה להשיק בשבוע הבא קו מוצרים חדש - ביניהם סמארטפון זעיר חדש ונגן מוזיקה מקושר שעשוי לעצבן מאוד את חברות הסלולר. במהלך החודשים האחרונים הסתובבו שמועות רבות ברחבי הרשת בדבר החדשים של החברה שנמצאים בפיתוח.

 

הסלולרי הראשון מציג תפיסת עיצוב מעניינת: סמארטפון זעיר מבוסס אנדרואיד, עם מסך מגע קטן וחיבור לרשתות הדור השלישי (בשונה מהמכשיר הקודם שהיה דור 2.75). המכשיר יהיה מבוסס על גירסה 1.6 של אנדרואיד, אבל ייתכן שיהיה שדרוג לגירסה 2.2.

 

סיוט לחברות הסלולר

החברה צפויה להציג גם נגן מוזיקה נייד בעל קישוריות WiFi שתאפשר שיחות VoIP - כגון סקייפ ופרינג. גם זה קונספט מעניין: מכשיר נייד המתואם במיוחד לשיחות VoIP הינו חלום בלהות עבור כל מפעילה סלולרית. גם בתחום השיווק דורכת מודו על רגלי חברות הסלולר: החברה מתמקדת בהפצה חופשית דרך רשתות השיווק ולא באמצעות חברות הסלולר, כפי שעושות כמעט כל היצרניות האחרות.

 

כשמודו נולדה, היא הציגה רעיון מעניין: הפיכת כל מוצר אלקטרוני בבית וברכב לבעל יכולות סלולריות. אבל לשוק היה כיוון שונה - האחדת מוצרים שונים למכשיר קצה אחד: הסמארטפון. הפעם בחרה החברה כיוון שונה שונה בתכלית - מכשיר קטן וחכם, שעשוי לקרוץ למשתמשים רבים שלא רוצים לקנות טלפון סלולרי במחיר של לפטופ. המוצרים החדשים יוצגו באירוע של החברה, ביום ראשון הקרוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
זה קטן, זה שחור, זה מרובע. טלפון מודו
מומלצים