שתף קטע נבחר

שי בירוק ייצא להיבחן בתון השווייצרית

הקשר שנבחן בהפועל אשקלון בחודשים האחרונים, ינסה את מזלו מעבר לים. עמודי התאורה באיצטדיון עדיין לא הותקנו ובקבוצה נערכים לארח את סכנין ב-14:30 בשבת

שי בירוק, החלוץ שכיכב בעבר במכבי חיפה ובשנים האחרונות ניסה את מזלו במכבי נתניה וקבוצות נוספות ללא הצלחה, ייצא בסוף השבוע להיבחן בקבוצת פ.צ. תון השווייצרית. תון, שזכורה מהשתתפותה בליגת האלופות ב-2005, ירדה לליגת המשנה וחזרה העונה לליגה הבכירה. בסביבתו של השחקן יבדקו אפשרויות למבחנים בקבוצות נוספות בשווייץ, במידה שהעברתו לתון לא תתאפשר.

 

בירוק כזכור, ניסה את מזלו באירופה כבר בגיל 14, אז התאמן באקדמיית הכדורגל של אייאקס ולפני גיוסו סחף התעניינות מקבוצות נוספות בהולנד, כמו גם מטוטנהאם האנגלית. הצבא, ואחר כך גם שורה של בעיות משמעת ופציעות ממושכות, מנעו את התקדמותו בעבר ובחודשים האחרונים הוא מתאמן בהפועל אשקלון, שעדיין לא החתימה אותו.


פרוספר אזגי. גם מחירי המנויים הוזלו (צילום: רועי עידן) 

 

אתמול נערכו באשקלון מבדקי כושר וסיבולת אותם ערך ד"ר מארק ורטהיים, שעובד בצמוד למאמן גיא עזורי מתחילת העונה. במבדקים, אותם משתדל ורטהיים לערוך לעתים תכופות כחלק מתכנית העבודה של הקבוצה, הרשים הקשר אמייה טגה, שבתחילת העונה נעדר בשל בעיות שהתגלו בליבו. במבדקי המהירות הרשים החלוץ הגנאי, אריק גאו.

 

העבודות להתקנת עמודי התאורה באיצטדיון עדיין רחוקים מסיום, ובמועדון ממשיכים לקוות כי עד אמצע השבוע הבא, יהיה המגרש מוכן לארח את משחק הבית הבא מול בני סכנין, בשעה 18:30 כפי שקבעה ההתאחדות. במידה והפרוייקט לא יושלם בזמן, צפויה ההתאחדות להקדים את שעת המשחק ל-14:30.

 

בינתיים החליטה הקבוצה להוזיל את מחירי הכרטיסים ל-30 שקל לנוער, חיילים ונשים ו-50 שקל לכרטיס מבוגר במכירה מוקדמת. ביום המשחק יימכרו הכרטיסים במחיר אחיד של 50 שקל. הבעלים פרוספר אזגי החליט גם על הוזלת מחירי המנויים, שיעמדו מעתה על 500 שקל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים