שתף קטע נבחר

היכונו למתקפת החתונות

חתונה נוצצת בעונה החדשה של "המשרד", גלית גוטמן מגלה סודות מחיי הנישואים, עונות חדשות לשתי סדרות דוקומנטריות על זוגות בדרך ליום חגם ומבול של סרטים זוגיים דביקים. לקראת המתקפה: המדריך המלא לחובבי החתונות על המסך הקטן

הפרקים הרביעי והחמישי בעונתה השישית של "המשרד", שתעלה מחר (ב') לשידור בישראל (HOT3, 22:05) יהיו בסימן חתונתם המדוברת של ג'ים ופאם, הזוג הנצחי של הסדרה. הפרק זכה לנתוני צפייה מרשימים בארצות הברית, 9.42 מיליון איש צפו בו, ואף לאתר מיוחד שפתחה NBC לקידום הפרקים, שכלל אפילו וידאו-בלוג של השניים מחדר המלון, לפני החתונה.

 

החתונה של ג'ים ופאם בפרק הכפול של "המשרד". כולם נישאים

 

ההיסטריה נמשכה גם בגזרת המרצ'נדייז: כוסות מחוברות של ג'ים ופאם, חולצות, פדים לעכבר עם הציור שעשה מייקל סקוט (סטיב קארל) של הזוג, אותו הגיש להם כמתנה לחתונה ודברים נוספים הוצעו למכירה.

 

באופן מפתיע ולא ממש מתואם, גם השחקנים המגלמים את ג'ים ופאם - ג'ון קרסינסקי וג'נה פישר, התחתנו זמן קצר לאחר החתונה הטלוויזיונית שלהם - קרסינסקי עם אמילי בלאנט ("השטן לובשת פראדה") ופישר עם התסריטאי לי קירק.

 

אבל בלי לחרב יותר מדי את הפרק למי שטרם צפו בו, הגעת העונה החדשה של "המשרד" אל המסך הישראלי מבשרת על פתיחת עונת החתונות על המסך הקטן. משום מקום, לצד "המשרד" האמריקנית, אנחנו מוצפים בתכנים שכל כולם זוגיות ונישואים על המסך. אז הנה המדריך המלא לצופה המבולבל: מי מתחתן ואיפה?

 

הסודות של גלית

עוד לפני שתעלה "המשרד" לשידור, באותו ערב רק שעה אחת לפני, תעלה בערוץ 10 הסדרה הדוקומנטרית החדשה של גלית גוטמן, "בטבעת זו - סודות מחיי הנישואים". גוטמן, הנשואה (לא פורמלית, כך היא מתוודה בתוכנית) לצלם זיו קורן ולזוג שתי בנות, יוצאת למסע בעקבות מבנה הזוגיות, וגם המשברים והמורכבות של חיי הנישואים בישראל.


קורן וגוטמן. חושפת ונחשפת (צילום: קרן נתנזון)

 

לצד ראיונות ו-וידויים של מרואייניה, גוטמן חושפת גם סודות מהחיים הפרטיים שלה, כמו למשל המשבר הראשון שחוותה בחיי הזוגיות שלה - כאשר נולדה בתה הבכורה. את הוידויים האישיים שלה שוטחת גוטמן בפניו של הפסיכולוג הקליני, ד"ר משה אלמגור. כל אחד מהפרקים יוקדש לנושא אחר הקשור בחתונה ונישואים ובמחויבות סביב העניין. הפרק הראשון יעסוק - בהתאם לווידוי של גוטמן - במשבר הילד הראשון.

 

זוגות זוגות

וכאילו ה-10.10 יום החתונות המבוקש לא עבר מעולם, באותו ערב שני (מחר), ממש במקביל לשידור העונה החדשה של "המשרד" ב-HOT וקצת לאחר שידור הפרק הראשון של "בטבעת זו", תעלה ב-yes דוקו עונה חדשה ל"חתונה ישראלית", המתעדת זוגות בדרך ליום חגם וגם תוך כדי האירוע עצמו.


"חתונה ישראלית". צמדים מכל המינים והצבעים

 

בין הזוגות שיוצגו בעונה החדשה נמצאים אורנה ויעל, זוג לסביות המגדלות שני ילדים במשותף ובחרו להינשא דווקא במהלך מצעד הגאווה, שרון ואבישי שביניהם פער של עשר שנים וכנגד כל הסיכויים צועדים אל עבר עתיד משותף (שרון בת 36, אבישי בן 26).

 

עוד בעונה החדשה של "חתונה ישראלית": הזוג תקדם והבטו, עם סיפור מעניין במיוחד על החתונות בעדה האתיופית, המנהגים, הדילמות והבעיות סביב חתונות בעדה, וזוגות נוספים שיפתחו את הדלת וישתפו את הצופים בסיפורים אינטימיים, בחששות ובהתלבטויות לקראת החתונה.

 

יום אחד? קבלו חודש שלם!

אם חשבתם שזה הכל, אז ממש לא. צופי הלוויין שלא יסתפקו ב"חתונה ישראלית" יקבלו בערוץ yes1 החל מ-1 בנובמבר חודש שלם של סרטי חתונות וזוגיות במסגרת "ימים של רומנטיקה". בסך הכל יוקרנו כ-240 סרטי אהבה.

 

צפו בטריילר של "אשתו של הנוסע בזמן". כל החודש אהבה
 

בין הסרטים בחודש, שבו אפילו לא חל חג האהבה, ניתן יהיה לצפות ב"אשתו של הנוסע בזמן", "להתאהב מחדש", "שונאת את חג האהבה" ורבים אחרים. מדי לילה, ב-23:30, מבטיחים סרטים רומנטיים נועזים ופרועים יותר בתכניהם.

 

וגם דנה חוזרת

וזה עוד לא הכל. בתחילת 2011, כלומר ממש בקרוב, צפויה לשוב אל המסך גם "עונת החתונות", תוכניתם של דנה מודן ורועי לוי, לעונה שנייה. הפעם, זה יקרה במסגרת לוח שידורי הערוץ החדש קומדי סנטרל, שיחליף את ביפ ב-HOT. כזכור, בכל שבוע מלווה התוכנית זוג העומד להינשא, ועוקבת אחריו מתחילת ההכנות לחתונה ועד לחופה. הסיפור של כל אחד מהזוגות נפרש על פני ארבעה פרקים, מדי ערב, ובסוף השבוע משודר סיכום אירועי השבוע.


מודן ולוי. עוד עונה, עוד חתונות (צילום: אילן ספירא)

 

בעונה החדשה, שצילומיה נערכים בימים אלה, ימשיכו ללוות את מודן ולוי צוות הכותבים אור ישראלי, ניסן שור ושרון קנטור. בקצב הזה, שכנראה נובע מביקוש היסטרי מצד הצופים, מישהו עוד יעלה על הפטנט ויפתח ערוץ חתונות בישראל.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
חתן-כלה. המסך מוצף בהם
index open
לאתר ההטבות
מומלצים