שתף קטע נבחר

פינק פלויד עשויה להתאחד למען צדקה

אחרי שרוג'ר ווטרס ודיוויד גילמור הופיעו יחד, מגלה חבר הלהקה הנותר ניק מייסון כי איחוד הלהקה הוא "משהו שנהנה לעשות" למען מטרה נעלה

חברי "פינק פלויד" ישובו להופיע יחד? רשת ה-BBC הבריטית מדווחת הבוקר (א') כי הלהקה האגדית עתידה להתאחד שוב על הבמה ולבצע את שיריה הישנים והאהובים. כמובן, גם אם יתממש האיחוד, לצער המעריצים והלהקה הוא יהיה ללא הקלידן ריצ'ארד רייט, שהלך לעולמו לפני כשנתיים.

 

הפעם האחרונה שהתאחדו ארבעת חברי הלהקה המקוריים היתה בקונצרט "לייב 8" המפורסם, שנערך בלונדון ב-2005. עכשיו, אמר המתופף ניק מייסון כי הוא חושב ש"כל חברי הלהקה יאהבו את הרעיון לשחזר את ההופעה ההיא".

 

מייסון חשף כי הלהקה עשויה לקיים קונצרט צדקה. "משהו שהוא לא בהכרח בשבילנו", אמר, "אלא למען הסיבות הנכונות, משהו שנהנה לעשות. הייתי רוצה שכך יהיה ומאמין שהאחרים יחשבו כמוני. אני חושב שזה יהיה נחמד, במיוחד לקראת פרישה, לקיים כמה הופעות שיוכלו לגייס כסף לצדקה. נוכל להקים גם קרן".

 

אם יקרה האיחוד או לא, בקרוב צפוי דיוויד גילמור להתארח שוב באחת מהופעותיו בעולם של רוג'ר ווטרס, לאחר שכבר הופיע איתו בחודש יולי האחרון. ווטרס, שבימים אלה מסתובב בעולם עם מופע המוקדש לאלבום "החומה" של פינק פלויד, מופיע בימים אלה עם להקתו בארצות הברית. אחר כך ינדוד לדרום אמריקה ובשנה הבאה הוא צפוי להגיע לאירופה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
החברים ב"לייב 8". "נוכל גם להקים קרן צדקה"
צילום: רויטרס
לאתר ההטבות
מומלצים