שתף קטע נבחר

משטרת דובאי: עצור בקנדה בחיסול אל-מבחוח

בשיחה עם "אל-ג'זירה" אמר מפקד משטרת דובאי, דאחי חלפאן תמים, כי העצור הוא ככל הנראה אחד הגברים שנראה בתיעוד מצלמות האבטחה של מלון "בוסטן אל-רוטנה", לבוש בגדים לבנים בעת שהוא נכנס למעלית בדרך לחדרו של בכיר חמאס

מפקד משטרת דובאי, דאחי חלפאן תמים, אמר הבוקר (יום ג') כי אחד החשודים בהתנקשות בבכיר חמאס, מחמוד אל-מבחוח, נעצר בקנדה, וכעת מתקיימים מגעים בין שלטונות בדובאי לבין הרשויות בקנדה בסוגיה. זו הפעם השנייה שתמים מתייחס לדבר מעצרו של החשוד, אולם בפעם שעברה לא חשף באיזו מדינה בוצע המעצר.

 

בשיחה עם רשת החדשות "אל-ג'זירה" סיפר תמים כי החשוד הוא ככל הנראה אחד הגברים שנראה בתיעוד מצלמות האבטחה של מלון "בוסטן אל-רוטנה" לבוש בגדים לבנים ומחזיק במחבט טניס, כשהוא נכנס למעלית בדרך לחדרו של אל-מבחוח. מפקד משטרת דובאי הסביר כי נמנע עד כה מלפרסם את דבר מעצרו של החשוד בקנדה כיוון שלא ניתן לכך אישור רשמי.

 

תמים ציין כי משטרת קנדה הודיעה לו על המעצר, אולם הדגיש כי לא נמסרו למשטרת דובאי פרטים נוספים.

 "אנו רוצים לקבל מידע על המעצר ומצפים מהרשויות הקנדיות לספר לנו מה הם יודעים. מפריע לנו מאוד חוסר השקיפות בנושא", אמר תמים. לדבריו, נציג קנדי אמור להגיע לדובאי כדי לדון בנושא, אולם לא ברור מתי. 

  

העצור בקנדה הוא השני מאז חוסל אל-מבחוח בחודש ינואר. הראשון היה הישראלי "אורי ברודצקי" שנעצר בנמל התעופה בוורשה והוסגר בחודש אוגוסט לגרמניה. זמן קצר אחרי הסגרתו, שוחרר ברודצקי בערבות. הוא נחשד כי השיג במרמה דרכון גרמני עבור אחד מחברי חוליית החיסול בדובאי.

 

Read this article in English

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תמים. רוצים עוד פרטים
צילום: AFP
החשוד שככל הנראה נעצר, משמאל
צילום: רויטרס
מומלצים