שתף קטע נבחר

ליהוק ושיחוק: וולברג מתקשה להתנער מהדובי שלו

היוצר של "איש משפחה" עובר למסך הגדול עם וולברג ושותף שעיר ומגודל במיוחד בהפקה של צוות כותבי "איש משפחה". בנדרס חולם בספרדית ומצלם באנגלית

ליהוקים חדשים צצו לאחרונה בפרויקטים מדוברים בהוליווד. הראשון עדיין נמצא במשא ומתן, אבל אם הכל יסתדר מארק וולברג צפוי לשחק בקומדיה חדשה, כשבתור החבר הכי טוב שלו משחק דובי ענק שהתעורר לחיים כשהיה ילד, וגדל להיות חובב נשים מוזנח שמפריע לוולברג להתבגר ולבלות זמן איכות עם הבחורה שהוא אוהב.

 

הקומדיה נהנית מתקציב של כ-65 מיליון דולר, ותהיה גם הבכורה הקולנועית של יוצר "איש משפחה" סת' מקפרלן, שכתב את התסריט יחד עם כותבי הסדרה אלכס סלקין ווסלי ווילד.


בנדרס. רוצה להפיק את עצמו במדע בדיוני (Gettyimages Imagebank)

 

אנטוניו בנדרס חוזר כבמאי, והוא צפוי גם להפיק ולשחק בפרויקט עם השם ההולם "Solo". במרכז הסרט קולונל ספרדי בודד הסובל מתסמונת פוסט טראומתית, ולמרות שהדמויות וכמוהן רוב השחקנים בסרט עתידים להיות ספרדים, הוא יהיה דובר אנגלית.

 "לצערי, כדי להגיע לקהל גדול בקנה מידה בינלאומי, חייבים לצלם סרט שמדבר אנגלית", אמר בנדרס לאחרונה בפסטיבל הסרטים ויאדוליד בספרד.

 

הבמאי אנג לי ("הר ברוקבק", "לקחת את וודסטוק") חיפש, בחן 3,000 נערים ומצא את זה שיגלם את פיי פאטל, בעיבודו הקולנועי לרב המכר "חיי פיי" של יאן מרטל. לי בחר בסורג' שארמה, בן 17 מדלהי. למרות שלשארמה אין כל ניסיון משחק, לי החליט שהוא יתאים לגלם את הנער שנתקע על סירת הצלה בלב ים בחברת זברה, צבוע, אורנג אוטן וטיגריס בנגלי. צילומי הסרט צפויים להתחיל בינואר הקרוב.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רויטרס
מי יותר חמוד, הוא או דובי ענק? וולברג
רויטרס
לאתר ההטבות
מומלצים