שתף קטע נבחר

ניצחון לשרון דרוקר, הפסד לננו גינזבורג

סל אירופי: ערב מוצלח למאמן אריס סלוניקי, שהגיע ניצחון בכורה ביוון, 62:72 על פנאליניוס. נימבורק של גינזבורג ואפיק נסים הובסה באדריאטית. פילזן ניצחה בטורקיה, ריאל הובכה בספרד

ערב אמביוולנטי לנציגי ישראל בתפוצות הכדורסל האירופי. לאחר ההפסד בשבוע שעבר נגד אולימפיאקוס, השיגו היום (ש') שרון דרוקר ואריס סלוניקי ניצחון בכורה העונה, במסגרת המחזור השני של הליגה היוונית, 62:72 בחוץ על פאנליניוס.

 

 

ננו גינזבורג והגארד אפיק נסים, לעומת זאת, הובסו בביתם במסגרת המחזור החמישי של הליגה האדריאטית, 77:57 בידי נובו מסטו הסלובנית. נסים קלע 4 נקודות ב-17 דקות (2 מ-11 מהשדה), טרה סימונס סיים עם 14 אצל המפסידים. כריס בוקר (16 נקודות ו-9 ריבאונדים) הוביל את הסלובנים.


וויזנייבסקי, ופישר ברקע. לא ממש כיכבו היום (צילום: אלי אלגרט)

 

גם בחלק משאר מדינות היבשת שיחקו היום כדורסל, כששחקניה לשעבר של מכבי תל אביב רושמים הופעות מוצלחות, וגם מוצלחות הרבה פחות. בטורקיה הביסה אפס פילזן במחזור השלישי של הליגה 72:97 את קרשיאקה, כשניקולה וויצ'יץ' מנפק 14 נקודות. אקס נוסף של הצהובים, אנדרו וויזנייבסקי, קלע שתי נקודות בלבד למנצחת.

 

בספרד, אין יותר בלתי מנוצחות לאחר שהערב הובכה ריאל מדריד בחוץ, 78:67 מול אליקנטה, לה היה זה ניצחון בכורה. תומאס הרטל הוביל את המארחים עם 16, מריו סטואיץ', ששיחק בעבר במדי נבחרת העתודה הקרואטית מול ישראל הוסיף 15. סוארס עם 16 הירבה למפסידים, דיאור פישר הסתפק בנקודה אחת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שרון דרוקר
צילום: יועד כהן
מומלצים