שתף קטע נבחר

המסחר בוול סטריט ננעל במגמה מעורבת

דאו ג'ונס ירד ב-0.33%. נאסד"ק עלה ב-0.04%. מחיר הזהב עלה לשיא חדש, כשטיפס ב-0.4% ונקבע על 1,403.2 דולר לאונקייה. מחיר הנפט עלה ב-0.2% ל-87.06 דולר לחבית. מניית AOL עלתה ב-4.7% על רקע שיתוף פעולה אפשרי עם יאהו

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ב') בירידות שערים קלות, כאשר חלק מהמשקיעים מממשים רווחים אחרי הראלי של השבוע האחרון. כמו-כן מתנהל המסחר על רקע התחזקות הדולר בעולם על רקע חששות באירופה לשמיטת חובות כאשר המוקד עבר כעת לאירלנד ופורטוגל. הדולר נסחר ברמה של 1.39 דולר לאירו.

 

מדד דאו ג'ונס ירד ב-0.33% ל-11,406.84 נקודות. מדד נאסד"ק עלה ב-0.04% ל-2,580.05 נקודות. מדד S&P 500 ירד ב-0.21% ל-1,223.25 נקודות. 

 

במסחר בבורסת הסחורות עלה מחיר הזהב לשיא חדש, כשטיפס ב-0.4% ונקבע על 1,403.2 דולר לאונקייה.

מחיר הנפט עלה ב-0.2% ל-87.06 דולר לחבית. 

 

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, אמר היום כי כלכלה אמריקנית שסובלת מצמיחה מוגבלת או מקיפאון בצמיחה תפגע בעולם כולו. אובמה הגיב על הביקורת שהטיחו מדינות שונות בפעולות האחרונות של הבנק הפדראלי, שהכריז בשבוע שעבר על כוונתו לרכוש אג"ח ממשלתיות לטווח הארוך בשווי 600 מיליארד דולר, במטרה לחזק את הכלכלה. אובמה, שנמצא כעת בעיצומו של ביקור מדיני בהודו, סירב להגיב על התוכניות של הבנק, אך ציין כי כלכלה אמריקאית צומחת תיטיב עם מדינות אחרות.  

 

בורסות אסיה נעלו את המסחר היום במגמה מעורבת: מדד ניקיי ביפן ננעל היום בעלייה של 1.1% ועלה לשיא של שלושה חודשים. באירופה נסחרות הבורסות בירידות שערים. 

 

מניות במרכז 

חברות הטכנולוגיה היו היום במוקד העניינים על רקע הדיווחים כי AOL שוקלת מספר חלופות אסטרטגיות בניהן קשירת קשר עם יאהו.  

 

חברת וולט דיסני, אשר מאז ומתמיד תכננה להקים פארק שעשועים בסין, עשתה לאחרונה צעד משמעותי למימוש התוכנית כאשר חתמה על הסכם להקמת פארק דיסנילינד חדש בעיר שנגחאי. 

 

יצרנית התרופות אלי לילי הודיעה על כוונתה לרכוש את חברת אביד רדיופרמסוטיקלס (Avid Radiopharmaceuticals) בעסקה ששוויה מוערך ב-800 מיליון דולר.  

 

ישראליות בוול סטריט

סאפיינס ממשיכה במגמת הצמיחה בהכנסות וברווחים: החברה סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2010 עם רווח נקי (Non-GAAP) של כ-1.9 מיליון דולר (8 סנט למניה, בדילול מלא), עלייה של כ-58% לעומת הרווח הנקי ברבעון המקביל אשתקד, שהסתכם בכ-1.2 מיליון דולר (כ-6 סנט למניה). 

 

 

באופנהיימר החליטו להעלות את מחיר היעד למניית פאנדטק מ-17 ל-18 דולר ולשמור על המלצת 'תשואת יתר'.

 

העובדים של חברת AWD פארמה בעיירה הגרמנית ראדבויל - אחת מנציגויות טבע במזרח המדינה – החלו בחיפושים אחר אלטרנטיבות תעסוקה, לאחר שאפסו הסיכויים שטבע תחזור בה מלסגור את הנציגות ולפטר את עובדיה - כך מדווחת סוכנות הידיעות הגרמנית (dpa).  

 

מניית סודה סטרים השלימה זינוק של 60% מאז הונפקה ביום רביעי האחרון.

 

רצף ההפסדים של אורכית נמשך וקופת המזומנית מידלדלת: יצרנית ציוד התקשורת, המפתחת מתגים להעברת וידיאו, קול ונתונים ברשתות טלפון וכבלים, דיווחה על הכנסות של 4.7 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2010, עלייה של 213% לעומת הרבעון המקביל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים