שתף קטע נבחר

ועכשיו, למשהו אחר לגמרי: משחק מונטי פייתון

החבורה המופלאה מגיעה לפייסבוק, במשחק חברתי חדש שנמצא בפיתוח. החברה המפתחת נעזרת בטרי גיליאם כדי להביא מערכונים ותכנים חדשים לרשת, ביחד עם דמויות מוכרות ואהובות

מונטי פייתון, חבורת הקומיקאים הבריטיים, אחראית לסרטים ומערכונים שקורעים מצחוק חובבי נונסנס ברחבי העולם. מצד שני, מאז 1982 לא העלתה החבורה חומר חדש, וחבריה התמקדו בקריירות סולו. ועכשיו, למשהו אחר לגמרי: חברת משחקים בריטית בשם Zattikka הודיעה כי היא רכשה את זכיון מונטי פייתון, ושבקרוב נראה משחקים חברתיים המבוססים על סרטי ומערכוני החבורה המופלאה בפייסבוק ובסלולר. 

 

מה בדיוק יהיה במשחק? עדיין לא ידוע, אבל האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות. למונטי פייתון שלל מערכונים הזויים ואהובים - כמו התוכי המת, שיעורים בהגנה עצמית נגד פירות, כנופיות רחוב של קשישות קטלניות, שירים על היקום והקיום, קטעי אנימציה הזויים ועוד. כאן, לדוגמה, ניתן לראות שיעור קצר בהסוואה:

 

 

בהודעה לעיתונות שפרסמה זאטיקה נכתב: "מונטי פייתון הם אחד מהזכיונות הקומיים הכי גדולים בעולם, אבל לא ראינו חומר חדש מהמותג הזה כבר 20 שנה. כאשר רכשנו את הזכיון, הבטחנו שנעביר את מותג מונטי פייתון למאה ה-21. אנחנו נהפוך את הקומדיה היחודית שלהם לחוויה חדשה לגמרי, שתספק גם מעריצים ישנים וגם את מי שעדיין לא מכיר. תשכחו מווב 2.0. מדובר כאן בפייתון 2.75".

 

זאטיקה מתכוונת להשיק את המשחק בפייסבוק, אך מאוחר יותר להעביר אותו גם לפלטפורמות נוספות, כמו מכשירי iPhone. לחברה יש ניסיון בפיתוח משחקים קומיים: היא שחררה בעבר משחק iOS בכיכובו של מיסטר בין. בזאטיקה מבטיחים להתייחס למותג הגדול בכבוד הראוי לו, והודיעו כי טרי גיליאם, מחברי מונטי פייתון, יעזור להם לפתח את המשחק.

 

 

מה דעתכם - מונטי פייתון היא קלאסיקה שלא צריך לגעת בה בתוכן טרי, או שהגיע הזמן לחדש? ספרו לנו בטוקבקים

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
משחק מונטי פייתון בפייסבוק? בקרוב
מומלצים