שתף קטע נבחר

טקס ה-AMA: להתראות גאגא, שלום ביבר

אחרי שליטה כמעט מומחלטת של ליידי גאגא בטקסי המוזיקה השונים, הגיע ג'סטין ביבר בן ה-16 וגנב את ההצגה בטקס פרסי המוזיקה האמריקנית כשזכה בארבע קטגוריות

אליל הנוער הקנדי ג'סטין ביבר כבש הלילה (א') את טקס פרסי המוזיקה האמריקנית והשאיר מאחור אמנים גדולים כמו אמינם כשגרף לא פחות מארבעה פרסים. ביבר זכה בקטגוריות אמן השנה, אלבום הפופ של השנה עבור אלבומו "My World 2.0", פריצת השנה וזמר הפופ של השנה.

 

"באתי מהעיר הקטנה ביותר בעולם", הוא אמר על הבמה לאחר שקיבל את פרס פריצת השנה, "עיר עם בערך 30,000 תושבים. מעולם לא האמנתי שזה אפשרי". מאוחר יותר, ביבר בן ה-16 הודה למלך הפופ המנוח מייקל ג'קסון. כשאסף את הפרס בקטגוריית זמר הפופ, אמר: "ללא מייקל, אף אחד מאיתנו לא היה פה".

 

ריהאנה משלבת בין שני להיטיה בטקס ה-AMA

 

טקס פרסי המוזיקה האמריקנית נערך זו השנה ה-38 והתקיים השנה באולם נוקיה שבלוס-אנג'לס. בשונה מטקס פרסי הגראמי, שם נקבעת חלוקת הפרסים על ידי ועדות שונות מתעשיית המוזיקה האמריקנית, הזוכים בטקס הנוכחי נקבעים באמצעות משאל של צרכני מוזיקה. הטקס הועבר בשידור חי ברשת ABC.


אשר. שני פרסים 

 

לפני הטקס, אמינם ולהקת הקאנטרי "ליידי אנטבלום" הובילו את המירוץ עם חמש מועמדויות כל אחד. בסופו של דבר, אמינם זכה בשני פרסים תחת הכותרת של ראפ והיפ-הופ, בקטגוריות הזמר והאלבום הטובים ביותר. בדרך כלל נוהג אמינם שלא להגיע לטקסים שונים, וגם הלילה הוא נעדר. "ליידי אנטבלום" זכתה בפרס עבור להקת הקנטרי הטובה ביותר.


ג'סטין והמקהלה. ווינר מ"העיר הקטנה ביותר בעולם"

 

הזמר אשר גרף את הפרס בקטגוריית אלבום האר.אנד.בי הטוב ביותר עבור אלבומו "Raymond vs. Raymond" וכן את פרס הזמר בסגנון זה. ריהאנה הוכתרה כזמרת האר.אנד.בי הטובה ביותר ולידיי גאגא, ששלטה ברוב טקסי המוזיקה שנערכו בשנה האחרונה, נשארה הפעם קצת מאוחר, עם פרס אחד בלבד - בקטגוריית זמרת הפופ הטוב ביותר. עוד בין הזוכים: הלהקות "מיוז" ו"בלאק אייד פיז" והזמרות שאקירה, טיילור סוויפט וקארי אנדרווד. את רשימת הזוכים המלאה תוכלו למצוא כאן.


סוויפט. לא יצאה בידיים ריקות

  

מלבד פרסים, בטקס נערכו הופעות רבות ועל הבמה עלו "בלאק אייד פיז", "טריין", כריסטינה אגילרה, ריהאנה, ג'סטין ביבר, להקת בון ג'ובי והזמרת פינק. את הטקס סגרו להקות הבנים "ניו קידס און דה בלוק" ו"בקסטריט בויז", שבקרוב ייצאו יחד לסיבוב הופעות משותף.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
להקת מיוז. גם היא בזוכים
צילום: AP
"ניו קידס". לקראת סיבוב הופעות
צילום: AP
לאתר ההטבות
מומלצים