שתף קטע נבחר

גוטמן: "נעשה את העבודה - ונתעניין בליסבון"

מאמן הפועל ת"א השווה במסע"ת לקראת המשחק מול ליון (21:40, ספורט 5), את הדרך בה נהגו האדומים במאבק האליפות בעונה שעברה: "רק בסיום נבדוק מה קרה עם בנפיקה". איתי שכטר: "חשוב לשחק טוב מהפתיחה". בונדר צפוי לפתוח

סוגרים קמפיין. הפועל תל אביב תתארח מחר (ג', 21:40, ספורט 5) בליון, למשחק האחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות. האדומים של אלי גוטמן זקוקים לנס כדי לתפוס את המקום השלישי בטבלה, מקום שיעניק להם כרטיס לליגה האירופית. לשם כך עליהם לנצח, ולקוות לבשורות משמחות מליסבון, כשניצחון של שאלקה יעלה הרבה מאוד חיוכים באדום.

 

 

מאמן הדאבליסטית הישראלית אמר הערב במסיבת העיתונאים: "אנחנו רוצים לסיים את הקמפיין בצורה טובה, ושתהיה המשכיות למשחק הבית נגד בנפיקה. כמו במשחק האליפות בעונה שעברה מול בית"ר בטדי, קודם נעשה את העבודה ורק אחר כך נשמע מה קורה בליסבון".


הפועל ת"א מתאמנת. שכטר: "לא מתעסק בסקאוטים" (צילום: AP)

 

"נגד ליון בבית פתחנו לא טוב", המשיך גוטמן, "אך בשני המשחקים האחרונים שלנו בליגת האלופות שיחקנו טוב, ולכן אין קשר בין מה שהיה בישראל למשחק מחר. כשנשאלתי מי תעלה מהבית הזה, עניתי שזה תלוי כמה נקודות ישאירו הקבוצות בישראל. אחת השאירה נקודה ואחת שלוש, ובהתאם לזאת העולות".

 

החלוץ האדום איתי שכטר הוסיף: "יהיה משחק קשה. המשחקים האחרונים נתנו לנו ביטחון ואמונה, ואני מקווה שנשיג תוצאה טובה. את עניין הסקאוטים נשאיר למי שצריך להתעסק בזה, אני מרוכז במשחק, ומקווה שאיתי ובלעדיי הפועל תהיה בעונה הבאה שוב בליגת האלופות".


תורגל בהרכב, דני בונדר (צילום: יועד כהן) 

 

בעניין כושרו האישי אמר שכטר: "פתחתי את העונה טוב, ואני מקווה לשחזר מחר את היכולת הזו. חשוב שנבוא מרוכזים כבר מההתחלה, כיוון

שכשסופגים שער בפתיחה מול קבוצה כזו, קשה מאוד לחזור".

 

הפועל תל אביב קיימה את האימון המסכם תחת גשם כבד. כ-50 אוהדים אדומים הגיעו לצפות באימון, בו תורגל ההרכב לקראת המשחק. נראה כי המאמן אלי גוטמן יציב בעמדת המגן הימני את דני בונדר, ודגלאס דה סילבה יחזור לעמדת הבלם, לצידו של ביבאן פרנסמן שתורגל ב-11. גל שיש יחליף בעמדת המגן השמאלי את דדי בן דיין, שייעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

 

בחוליית הקישור ישוב שי אבוטבול להרכב וישחק לצידו של אביחי ידין. הקשרים הקדמיים יהיו ערן זהבי וגיל ורמוט. בהתקפה יפתחו איתי שכטר וטוטו תמוז. החלוץ מהרן לאלא, שקרע את הרצועה הצולבת בברכו לפני תחילת העונה, החל היום לראשונה באימוני ריצה מסביב למגרש, יחד עם מאמן הכושר רון ציבלין. האוהדים, שראו את לאלא רץ ב'סטאד דה ז'רלאן', שרו לו שירי עידוד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלי גוטמן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים