שתף קטע נבחר

הנזיר שמכר את הליבידו שלו

הקורא יאיר משוכנע שהימנעות מסקס משפרת את הביצועים. אז נשים אולי לא יוצא לו הרבה, אבל תראו כמה מוח הוא מזיין

הערווה הבוכייה

אחרי שלוש פעמים שיצאנו, הפישרית בת ה־21 ביקשה שאגלח את שיער הערווה. אז גילחתי, וגיליתי שזה מגרד רצח, אבל האמת היא שאני פשוט לא מבין את הרעיון. מה זה, טרנד חדש שלא ידעתי עליו?

אורן

 

כן, בטח חדש, איש מערות שכמוך. חדש כמו המילה "פישרית", שאני לא יודעת מאיפה הבאת, אבל בפעם האחרונה ששמעתי אותה היה מותקן אצלי מודם של 750 קילובייט שהיה עושה צפצופים מצחיקים כאלה בכל פעם שהייתי מתחברת. בכל מקרה, בוקר טוב וברוך הבא למאה ה־21. בימינו, לא רק נשים נדרשות לשמור על היגיינה ואסתטיקה באזורים האינטימיים: גם גברים כבר מטפלים בעניין מבושיהם, ועושים משהו כדי להנעים את זמנן של נשים שמתקרבות לאזור הזה עם הפנים קדימה. זה העדכון האחרון בעניין.

 

המבזק הקודם, אם גם אותו פיספסת, הוא שיש נשים שמוצצות ואפילו נהנות מזה. כן, בחיי. ויש לנו גם זכות בחירה, ואפילו התחלנו לפרנס את עצמנו, או לפחות אנחנו ממש משתדלות. וגם מותר לנו להטיס מטוסים ולהפעיל מיכון כבד. ואם כבר מדברים על תפעול מכשירים, אז הגילוח הזה שעשית הוא באמת טעות. אני ממליצה על לייזר, שעווה או טרימינג - עוד מונח חדש יחסית שמשמעותו "גזיזה". אה, ואם מישהו יגלה לך שלארצות הברית יש נשיא שחור, נסה לא להיראות מופתע.

 

והילד הזה עם הטישו הוא אני

לא משנה מי נמצאת איתי במיטה, כמה חרמן אני ומה היא עושה לי, אני גומר רק בחוץ - וגם זה רק אחרי שאני משפשף לעצמי. יש בחורות שזה מדליק אותן, אבל אני כבר ממש מיואש.

רועי

 

המממ. שאלה מעניינת. בדרך כלל יוצא לי לשמוע על בחורות שצריכות עזרה ידנית כדי לגמור. אצלן הבעיה היא בדרך כלל פסיכולוגית (חוסר ביטחון, חוסר יכולת להשתחרר עד הסוף, קונטרול פריקיות, בעיה באינטימיות), אבל האם יש בעולם זין כל כך קהה שתוכה של בחורה לא יגרום לו לגמור? קשה לי להאמין, לא משנה כמה זמן זה ייקח ומה קוטר הווגינה שבה מדובר. מצד שני, כשאתה משפשף לעצמך אתה כן גומר בסוף - אני מרשה לעצמי להניח שזה עניין של ארבע דקות ככה - ואם כן, גם אצלך הבעיה היא לא פיזית.

 

לגמור בעזרת מישהי פירושו למעשה שאתה מעביר אליה את השליטה, דבר שדורש היכרות עמוקה או יכולת בסיסית לתת אמון. אם קשה לך לעשות את זה, כנראה שאתה לא מכיר אותה מספיק טוב, או שהיכולת שלך לתת אמון נפגעה מתישהו ואתה לא סומך על אף אחת - מה שכמובן זורק אותנו מיד ליחסים עם אמא, ולזמנים קדומים שבהם היא איכזבה אותך. אולי כשהיית קטן היא סירסה את אבא שלך, או אותך, או להפך: הפגינה חולשה כשהיתה צריכה להפגין כוח כדי להגן עליך או על אינטרס משפחתי. אולי היא הפגינה חולשה מול דמויות גבריות סמכותית, מה שגרם לך להבין שאי אפשר לסמוך עליה, ולאתחל תהליך שבו אתה משאיר את הכוח אצלך.

 

 

זה נשמע מחורטט, אני יודעת. אבל אם הייתי יושבת מולך, תאמין לי שהיינו מאתרים את הסיטואציה הראשונית ההיא בתוך חצי שעה גג. אני בטוחה שאם תשב עם עצמך ותחשוב על זה בכנות, תגיע לזה לבד. מה לעשות עם המידע, זה אני כבר לא יודעת להגיד לך. אבל בוא נגיד ככה, מכיר את הטענה שמודעות היא חצי מהדרך? אז זה קשקוש בשכל. זה אולי אחוז מהדרך. לצערי, אחרי שמבינים למה הדברים התחילו, יש עוד המון עבודה עד שמצליחים לפתור משהו.

 

בכל מקרה, אם אנחנו כבר כאן, הצעת ייעול: במקום לקחת את זה כל כך קשה, תשתמש בזה בתבונה וספר על זה לבחורות. תאמין לי, זה יאתגר אותן כל כך שתקבל טיפול וי.איי.פי מכל אחת שאתה נכנס איתה למיטה. ולך תדע, אולי בטעות עוד תיפול על מישהי כל כך חדה וחכמה שהיא תוכל גם לתפקד כסרוגייט ותעזור לך לפתור את זה. זאת אומרת, הסיכוי שאני אגיע למיטה שלך הוא מאוד קלוש, אבל אף אחד לא אומר שאסור לך לחלום.

 

אומרים לנו שיש סקס

אנחנו בני 30, כבר חמש שנים יחד, ומתחילים קצת להשתעמם מחיי המין שלנו. יש לך רעיונות לגיוון?

אייל

 

לא. זוגיות זה משעמם. תתמודדו.

 

זוהי סתימת פיות

למה אני צריך להתחנן בפני בת הזוג שלי בשביל לקבל מציצה? אין לי בעיה לרדת לה ולפנק אותה, וכשזה מגיע אלי — כלום. היא אומרת שכל הנשים ככה, אבל אני לא מאמין לה. מה את חושבת?

דני

 

אני חושבת שהיית צריך לשכב עם טוטאל של לפחות שתי בחורות לפני שסגרת את הבאסטה. אם לא בשביל הכיף, אז בשביל הפרספקטיבה.


איור: שחר נבות

 

זה כמו לא לרכב על אופניים

התערבתי עם כמה חברים: אני טוען שהתנזרות מסקס במשך כמה שבועות תביא לשיפור בביצועים, והם חושבים שזה לא נכון. מה דעתך?

יאיר

 

דעתי היא שהתנזרות מסקס היא רעיון מוזר. גברים מנסים את זה בדרך כלל אחרי תקופה של הרבה סקס חסר משמעות, בגלל תחושת הריקנות הטבעית שבאה עם הטריטוריה. זה דבילי, וזה בעיקר לא עוזר, כי אחרי התנזרות של כמה חודשים הם חוזרים בדרך כלל לזיין כל מה שזז, פשוט כי הם יכולים. זה לא באמת גורם להם להתחיל לפתח מערכות יחסים משמעותיות או משהו. הם חיים ככה כי זה מה שהם מסוגלים, וכי הם לא מעוניינים - בגלל פחדים כאלה או אחרים - להיות מחויבים לאישה אחת.

 

לשאלתך, יאיר, התנזרות מסקס לא תשפר לך את הביצועים. נהפוך הוא. היא רק תעשה אותך יותר חרמן, ועקב כך אולי רגיש יותר למגע בפעם־פעמיים הראשונות שתזיין, מה שיגרום לך לגמור מהר יותר. אבל הביצועים יישארו פעולות מכניות של גבר שמתייחס לסקס בשטחיות, ולא כאל תוצר של רגש הדדי. אז לא, אל תתנזר. או שתלך לטיפול ותברר למה אתה לא נהנה מספיק מחיי המין שלך, או שתחכה לגיל 35, כשמישהי תסרב לעשות הפלה ותמצא את עצמך בזוגיות כפויה. סמוך עלי, אז יהיה לך מספיק זמן לבחון את השלכותיה של התנזרות מסקס.


 

 

Bad Girl

תחתונים עם ביצת הפתעה


 

הטוב: אין כמו משחק סודי־סקסי בין בני זוג כדי להוסיף ריגוש וכפורפליי יעיל, וזהו בדיוק ה־Bad Girl: ביצת רטט מובנית בתחתוני תחרה אדומים, שהשלט

 שלה נמצא אצל מישהו אחר. נשמע מסוכן? למה, מה כבר יכול לקרות? מניסיוני, אם מחליטים ללכת לקולנוע למשל, די נוח לשבת עם זה (בחצאית, לא במכנסיים צמודים כמובן) והרטט די שקט.

 

הרע: לצאת עם אידיוט שלוקח אותך לסרט צרפתי בלי פסקול, שמדברים בו אחת לשבע דקות. אבל ממש בלחש.

 

המכוער: כשאמרתי "ריגוש" כאן למעלה התכוונתי אלי, לא ליושבי הקולנוע, לסדרנים ולמקרינים.

 

המחיר: 499 שקל (10% הנחה לחברות מועדון "סיסטרס"), להשיג ב"סיסטרס, רשת ידידותית לנשים"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
זה כלום, חכה תשמע איזה ג'וב תפס ברק אובמה
צילום אילוסטרציה: צביקה טישלר
מומלצים