שתף קטע נבחר

קליף לי: "אני נרגש לשוב לפילי"

הפיצ'ר שהדהים את עולם הספורט האמריקני כשסירב להצעות גבוהות יותר, כבר נמצא בפילדלפיה: "נהנתי בסיאטל ובטקסס, אך טוב לחזור לכאן". היאנקיז, בינתיים, החתימו את מארק פריור

ושוב איתכם. הפיצ'ר הטוב ביותר בבייסבול, רוי הלאדיי, התאחד אמש (ג') עם מי שלא מעט מכתירים כסגנו - קליף לי, לאחר שהאחרון סיכם את תנאיו בפילדלפיה פיליס, ובכך הדהים את אוהדי הניו יורק יאנקיז וטקסס ריינג'רס, שכל כך חיכו לשמוע אותו אומר להם 'יס'.

 

יממה לאחר שהדהים את ארה"ב, אמר היום לי: "אין ספק שמאוד רציתי לחזור לפילדלפיה. אני כבר פה, ומאוד נרגש לסכם את כל תנאי החוזה ולחתום עליו". לי צפוי להרוויח כ-120 מיליון דולר בחמש השנים הבאות, אך דיווחים שונים מספרים כי קיימת בחוזה אופציה לעונה נוספת, תמורת כעשרים מיליון דולר.


קליף לי, במדי הפיליס. חוזר ובגדול (צילום: AP)

 

לי שיחק במדי הפיליס בעונת 2009, אז הוא הגיע עם הקבוצה עד לוורלד סירייס, רק כדי להפסיד לניו יורק יאנקיז בשישה משחקים. לאחר מכן הוא נשלח בטרייד לסיאטל מארינרס, כדי לפנות מקום לרוי הלאדיי. באמצע העונה נשלח לי שוב - הפעם לטקסס, אותה הוא הוביל לוורלד סירייס, שם הם הפסידו לסן פרנסיסקו ג'איינטס.

 

"נהנתי מהתקופה בסיאטל, כמו גם בטקסס", סיכם לי. "במבט לאחור, אני שמח שהיתה לי ההזדמנות לחזור שוב לוורלד סירייס, ולשחק בקבוצה קרוב לבית". כעת לי והלאדיי פותחים את מה שלא מעט מחשיבים כרוטציית הפיצ'ינג הטובה בהיסטוריה, לצד רוי אוסוולט וקול האמלס.

 

ומה בניו יורק? היאנקיז החתימו בינתיים את הקאצ'ר ראסל מרטין, ואת הפיצ'ר מארק פריור, על חוזים קטנים חסרי סיכון גבוה. אך זו כמובן לא התשובה של ה'ברונקס בומברס', שעוד עשויים להיות פעילים בשוק. טקסס, כנראה, מכוונת אל עבר קארל פבאנו, הפיצ'ר הפנוי הטוב ביותר בשוק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים