שתף קטע נבחר

אישום: בן 65 משך בכוח בת 15 לביתו ואנס אותה

כתב אישום הוגש נגד מנשה לוי מירושלים בגין אונס וביצוע מעשים מגונים בנערה בת 15. לפי כתב האישום, לוי הכניס אותה בכוח לדירתו, תוך התעלמות מתחינותיה, ואנס אותה. "יעזור לך ליהנות מהחיים", אמר לוי לפני שביצע בנערה את זממו

מעדכון שהועבר אל מערכת ynet ביום 1.8.16: בתיק הוגש כתב אישום מתוקן, שממנו נמחקה עבירת האינוס שהייתה עיקר התיק. כמו כן, מחמת קושי ראייתי ומצבו הרפואי של הנאשם, אישר ביהמ"ש את הסדר הטיעון שהוגש בעניינו וגזר עליו בעקבות הרשעה במספר עבירות של מעשים מגונים: 20 חודשי מאסר בפועל מיום מעצרו ביום 29.12.10, 12 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים ופיצוי למתלוננת בסך 10 אלף שקלים.

 

עדכון נוסף: ביום 7.3.2017 נודע למערכת ynet כי בתביעה שהגיש לוי נגד המשטרה ביחס לנזקים שנגרמו לו בעת מעצרו, קיבל בית משפט השלום בירושלים את גרסתו לארועים ופסק לו פיצוי בסך 24 אלף שקלים בצירוף הוצאות משפט בסך 2,000 שקלים.

 

מנשה לוי, בן 65 מירושלים, הואשם היום (א') באונס ובביצוע מעשים מגונים בנערה כבת 15, לפני כשבוע. כתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד זהר גיאת מפרקליטות מחוז ירושלים, מפרט כי לוי יצא מביתו והבחין בנערה שישבה ועישנה סיגריה. הוא החל לשוחח עמה והזמין אותה להיכנס לביתו, וכשזו סירבה כמה פעמים להצעתו - משך אותה בחוזקה פנימה.

 

לפי כתב האישום, לוי נעל אחריו את שער החצר והתעלם מתחינותיה להניח לה, גם כשהסבירה כי בני משפחתה ממתינים לה. הוא הוביל את הנערה אל תוך הבית, כשהוא אומר לה כי "זה רק לשתי דקות, בשביל לעזור לך". משם, לקח הנאשם את הנערה למיטתו, שם סיפר לה עליו וחקר אותה על חייה.

 

במהלך השיחה, החל לוי לשאול את הנערה שאלות מיניות,

ובין היתר ניסה לברר האם יש לה חבר ומה טיב היחסים עמו. בשלב מסוים, הוא ביקש ממנה לנשקו, ומשזו לא נענתה - נישק אותה על לחיה.

 

לטענת הפרקליטות, המשיך לוי לחקור את המתלוננת בשאלות בעלות אופי מיני. לפתע הוא אמר לה כי "יעזור לך ליהנות מהחיים כמו שצריך", תפס אותה בכוח בעורפה ותוך שהוא מפעיל כוח, נישק אותה במשך זמן מה. אחר כך המשיך האיש להחזיק בנערה בכוח, דרש ממנה ללטף את ראשו ולגעת בגופו, וכשסירבה - נישק אותה שוב וליטף את גופה.

 

אחרי מספר דקות, אמרה לו שוב הצעירה כי עליה ללכת, ואילו הוא קם ממיטתו, דחף אותה בכוח אל המזרון ואז אנס אותה וביצע בה מעשה מגונה. לפי כתב האישום, חלפו 10 דקות עד שהמתלוננת הצליחה להימלט מהמקום.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אילוסטרציה. "זה יעזור לך"
צילום: index open
מומלצים