שתף קטע נבחר

ביזארי, סולארי וסלולרי: הגאדג'טים של CES

תערוכת CES הציגה לעולם הרבה יותר מטאבלטים: על האולר של ג'וליאן אסנג', שמעתם? ועל הרדיו דיסק של בוב מארלי? תיכף תגידו לנו שגם לא ראיתם את הרובוט-שירותים. כל הגאדג'טים הכי מטורפים מהתערוכה

<<  הצצה ראשונה ל-Atrix, הסלולרי המודולרי של מוטורולה

 

חוץ מטאבלטים וטלוויזיות תלת ממד, בתערוכת CES הוצגו עוד שלל גאדג'טים מעניינים - שימושיים יותר, ושימושיים פחות. אספנו עבורכם את נבחרת המיוחדים, מהאולר של ג'וליאן אסנג' ועד לרובוט של השירותים.

 

בואו להגיב בעמוד הפייסבוק של ynet

 

יש למישהו מטען לשמש?

סוף סוף, המצאה שתנצל את המשאב הכי נפוץ והכי מעצבן של ישראל: אור השמש. התיק הזה אולי נראה כמו תיק גב רגיל, אבל יש לו לוח סולארי שיכול להטעין את הטלפון הנייד שלכם, או אפילו את המחשב שבתוכו.

 


 

אמנם קיים כבר דגם תיק סולארי של Samsonite, אך הוא מגיע עם חיבור 12V (כמו שקע ברכב) מעצבן ופחות יעיל. התיק החדש יגיע עם מחבר USB, וגם התא הסולארי עצמו הינו גמיש ולא שביר כבעבר. התיק יגיע לשוק ברבעון השלישי של 2011, ויעלה סביב מאה דולר.

 

רגע, מי בכלל צריך שמש?

חברת JOOS Orange פיתחה גם היא מטען סולארי, שמיועד לטלפונים ומחשבי לוח. אבל הדגם שלה הוא כל כך יעיל שהוא מסוגל לייצר חשמל גם מתאורה נמוכה מאוד. המטען הוא פיתרון מצוין למטיילים, והוא מגיע עם שלל מתאמים, כדי שתוכלו לחבר אליו מגוון דגמי טלפונים.

 

 


 

 

רובו-טואלט

הכירו את iRobot Scooba 230, רובוט קטן (גובה של 9 סנטימטר וקוטר 16.5 סנטימטר) שתוכנן בגאוניות למטרה אחת בלבד: להבריק לכם את השרותים. הוא שוטף, מקרצף ומייבש את הרצפה עד לשטח מקסימלי של 50 מטר רבוע בפעם אחת. המים המלוכלכים מאוחסנים בתוך גוף הרובוט, חיישנים שומרים עליו מנפילה במדרגות בזמן ההפעלה וניתן לקבוע עבורו גבולות גזרה שאותן הוא לא יעבור. לא, אי אפשר ללמד אותו להביא נייר טואלט כשנגמר. אולי בגירסה הבאה.

 


 

פצצת נוסטלגיה: לנובו ארקייד

זהו רעיון שזכה למימוש בתחרות שערכה חברת Lenovo, בה בנה אחד המשתתפים מכונת משחקים אמיתית, המגיעה עם כל לחצני המשחק המוכרים מאולמות המשחקים של פעם. מתחת לחליפת הארקייד הנוטלגית נמצאת תחנת עגינה לכל דבר. כל מה שצריך הוא להכניס לתוכה מחשב נייד, לחבר את בקר השליטה דרך USB

ואתם מוכנים ומזומנים לעשות שיא ב-Frogger.

 


 

ראסטה סאונד

זוכרים את בוב מארלי, המוזיקאי המנוח והמעושן? מעכשיו, הוא הופך ליותר מסמל לרגאיי ושיחות ממושכות על כמה שהמילה "מסדרון" בכלל לא נשמעת כמו "מסדרון". House Of Marley משיקה תריסר מוצרי אודיו - רדיו דיסקים, נגנים, תחנות עגינה, אזניות ועוד - שישאו את שמו של הזמר. כולם יהיו עשויים עץ, עור ואלומיניום.

 


 

אולר כפול USB

Victorinox, יצרנית האולרים המפורסמת משוויץ, עברה לעידן ה- USB כבר לפני מספר שנים. עכשיו היא מציגה גרסה חדשה לסופר-אולר שלה. יש לו שני כונני USB בנפח כולל של 64GB או 32GB. מי צריך כלי שיש בו גם סכין, גם פצירה, גם מברגון וגם כונני פלאש? אולי ג'וליאן אסנג' (או יותר נכון, מחליפיו).

 


 

לנהוג כמו טייס קרב

פיוניר הציגה בתערוכה דגם אב טיפוס של מערכת ניווט GPS. הייחוד במערכת זו נעוץ בעובדה שהמפה מוקרנת דרך ציין לייזר RGB שמציג תמונה צבעונית על השמשה הקדמית, כך שאין הנהג צריך להסיט את עיניו לצד - כמו תצוגת על (HUD) של מטוסי קרב.

 


 

המערכת מציגה מפה דינמית בתלת ממד ומסוגלת להציג מידע נוסף כמו התראה על תחנות דלק מתקרבות, על לחץ אויר נמוך בצמיגים וגם שירות שיחה מזוהה שמראה מי מתקשר אל הנהג. המערכת עושה זאת בלי להסתיר את הדרך או להפריע לנהיגה.

 


 

 

מדפסת עם טאבלט

מה כבר אפשר לחדש במדפסת? חברת HP חושבת שלא מעט. Photosmart eStation החדשה מגיעה עם טאבלט שמשמש לה בתור מרכז שליטה נייד. הלוח עצמו הוא מכשיר אנדרואיד בסיסי (גירסה 2.1) בעל מסך של שבעה אינץ', וקישוריות WiFi. הוא די מסורס: אפשר להפעיל עליו רק חיפוש של יאהו, ואין לו גישה לאנדרואיד מרקט.

 


 

לא ברור למה זה נועד; אולי בשביל לשבת ולצפות בסרטוני חתולים ביוטיוב בזמן שהמדפסת מסיימת להדפיס. עקרונית, את כל מה שעושה הלוח הקטן של ה-eStation, עושה גם מחשב נייד רגיל.  

 

מה דעתכם? איזה גאדג'ט הכי הייתם רוצים? ספרו לנו בטוקבקים (מגיב 19, בר רפאלי היא לא גאדג'ט)

 

הכותב היה אורח חברת יורוקום פנסוניק

 

המסכים של CES: אנדרואיד ותלת ממד בלי טלוויזיה >>

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ליאור קורן, dtown
האולר של אסנג', ועוד גאדג'טים
צילום: ליאור קורן, dtown
מומלצים