שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: הגיעו כספים מהעברת דה סילבה

במועדון קיבלו את השיק הראשון על העברת הבלם לזלצבורג, שאליה נמכר תמורת 2.6 מיליון אירו. גוטמן יעביר להנהלה את החלטתו בקשר לחיזוק ההגנה. דני בונדר, שקיבל הצעה מגרוזני, צפוי להמשיך בקבוצה עד תום העונה ואז יעזוב לרוסיה

בזמן שבית המשפט הגיש כתב אישום נגד כדורגלן העבר לירון זרקו, המואשם כי סחט באיומים את בלמה לשעבר של הפועל תל אביב דגלאס דה סילבה, במועדון האדום התבשרו היום (ב') על התפתחות חיובית בקשר לברזילאי, שדווקא לא קשורה לפרשה.

 

 

קבוצת רד בול זלצבורג האוסטרית, אליה נמכר דה סילבה תמורת 2.6 מיליון אירו, העבירה היום לידי הפועל תל אביב את השיק הראשון עבור קניית הבלם. האוסטרים ימשיכו בתקופה הקרובה להפקיד לידי האדומים את יתר התשלומים על העברת השחקן. אגב, דה סילבה עצמו אמור להמריא כבר הלילה לאוסטריה.


אלי גוטמן. ההנהלה הבטיחה לו כי יובא מחליף לדה סילבה (אורן אהרוני)

 

אפרופו דה סילבה, מאמן הקבוצה אלי גוטמן, שלא חש בטוב בימים האחרונים, יחליט במהלך הימים הקרובים איזה בלם הוא מעוניין לצרף לסגל במקום הברזילאי. לאחר שגוטמן יקבל את ההחלטה הוא יעביר אותה לידי חברי הנהלת הקבוצה, שהצהירו כי יעשו את כל המאמצים לצרף בלם במועד ההעברות ולא להשאיר את העמדה יתומה, כדי לקדם את הנושא.

 

המגן דני בונדר צפוי להמשיך במועדון עד לתום העונה, כך על פי הערכות של גורמים במועדון. לפני כשבועיים פורסם לראשונה ב-ynet כי הקבוצה הרוסית טרק גרוזני התעניינה בשירותיו של המגן המוכשר ובסוף השבוע האחרון אף שלחה הצעה רשמית לגביו.


דני בונדר. בהפועל מאמינים שהמגן יעזוב בתום העונה (חגי אהרון)

 

בהפועל סבורים כי השחקן שמסיים את חוזהו במועדון בסוף השנה, יעזוב לרוסיה בחודש מאי. אם בונדר יעבור בסופו של דבר לגרוזני, הוא צפוי להשתכר כ-400 אלף אירו לעונה.

 

הקבוצה פתחה היום באופן רשמי בהכנותיה לקראת משחק הליגה נגד הפועל עכו, שיתקיים ביום שני הבא, זאת לאחר שהשחקנים קיבלו אתמול יום חופשי. הקשר אביחי ידין לא השתתף היום באימון בגלל הפציעה שספג במשחק האחרון נגד אשקלון. ידין סובל מכאבים באזור שריר הארבע הראשי.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דגלאס דה סילבה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים