שתף קטע נבחר

אישום: לקח נערה לחניון - ותקף מינית באיומי סכין

הפרקליטות הגדירה את מעשיו של יצחק אברהם, בן 25 מרמלה, כ"מזעזעים ומבעיתים". לפי כתב האישום שהוגש נגדו, לאחר שנערה שהכיר מחוץ למועדון סירבה לקיים עמו יחסי מין, הוא ביצע בה מעשי סדום באיומי סכין ולאחר מכן איים לרצוח אותה

תקיפה באיומי סכין, ביצוע מעשי סדום ואיום ברצח - אלה העבירות שמייחסת הפרקליטות ליצחק אברהם, בן 25 מרמלה, שהואשם הבוקר (יום ה') בתקיפה מינית אלימה של נערה בחניון שומם, סמוך למועדון בתל אביב.

 

הפרקליטות הודיעה כי בידיה תמונות ממצלמת אבטחה, המתעדות את הנאשם יחד עם המתלוננת לפני ביצוע העבירה. "מעשיו מזעזעים ומבעיתים, והם ניצבים ברף החומרה העליון של עבירות המין", נכתב

בבקשה למעצר עד תום ההליכים שהוגשה נגדו.

 

האירוע המיוחס לאברהם התרחש ב-15 באוקטובר. הוא פגש את הנערה מחוץ למועדון וניסה לשכנע אותה שייכנסו ביחד, למרות שהשומר סירב לאפשר לה להיכנס. לאחר מכן, לפי כתב האישום, הוא הוביל את הנערה לחניון תת-קרקעי שום וביקש ממנה לקיים יחסי מין.

 

הנערה סירבה להיענות לבקשתו של אברהם, ולפי כתב האישום הוא תקף אותה באיומי סכין. היא ניסתה להימלט, אך נתקלה בחומה - והוא שוב החל לתקוף אותה. לאחר שביצע בה את זממו, ביקש ממנה לחכות מספר דקות, תוך כדי שהוא מאיים עליה ברצח, ונעלם מהמקום. אברהם מואשם במעשה סדום תוך גרימת חבלה והתעללות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יצאה לבלות - והותקפה (אילוסטרציה)
צילום: קובי קואנקס
מומלצים