שתף קטע נבחר

שרצקי: "אני בסה"כ הכספומט של קריית שמונה"

הבעלים של המועדון הצפוני התמוגג מהזכייה בגביע הטוטו ובמקביל נותר צנוע: "היינו בליגה החמישית ותראו אותנו היום. אני הגורם הכי קטן בהצלחה של המועדון". התגמול לשחקנים? "ניקח אותם לגמר ליגת האלופות - זה מגיע להם"

"חגיגות האליפות" - כך אפשר היה לתאר את השמחה של שחקני עירוני קריית שמונה וכל מי שנמצא סביב המועדון לאחר הניצחון 0:1 על מכבי פ"ת ובעקבותיו הזכייה בגביע הטוטו.

 

החלוץ הצעיר שלומי אביסידריס, שידע במהלך העונה עליות ומורדות, היה מי שניצח על החגיגות. אביסידריס היה מהגורמים הבולטים לזכייה של קריית שמונה בתואר הראשון העונה, אחרי שהבקיע את שער הניצחון בדקה ה-83 בניגוד גמור למהלך המשחק.

 

גם בחצי הגמר כבש אביסידריס את שער השוויון בדקה ה-93 ולאחר מכן כבש הבקיע את הפנדל המכריע כשהמשחק הלך לדו קרב בעיטות מ-11 מטרים. "זו הרגשה אדירה, אין לי מילים. אני לא מצליח לעכל. אני מקווה שזה יביא לפריצה שלי ושאוכל לעזור לקבוצה כמה שיותר בהמשך הדרך", אמר החלוץ הצעיר.

 

בדקה ה-90 אפשר היה לספור לא פחות משבעה שחקני בית של המועדון על כר הדשא כשבקבוצה גם מציינים שניים נוספים שישבו ביציע בגלל פציעות.


שלומי אביסידריס: "מקווה שהשער יביא לפריצה שלי" (אלי אלגרט)

 

הבעלים איזי שרצקי שתומך במועדון כבר שנים, עדיין נשאר צנוע: "זו הצלחה של כל המועדון ולא שלי באופן אישי", סיפר הבוקר (ה') והוסיף: "ההצלחה שלנו היא לאן שהגענו עם הקבוצה הזאת. היינו בליגה החמישית ותראו אותנו היום. יש הרבה גורמים להצלחה הזאת - המאמן, השחקנים. אני הגורם הכי קטן שם, אני בסה"כ הכספומט שלהם".

 

בעקבות הזכייה בגביע, הבטיח הבעלים לשחקניו מתנה מיוחדת - כרטיס לגמר ליגת האלופות: "אנחנו לוקחים אותם ללונדון לארבעה ימים וארבעה לילות, עם טיסות, לינה, מלון, ארוחות, כרטיסים למשחקים לכל השחקנים ולעוד עשרה מהצוות המקצועי. מגיע להם, הכסף הזה שייך להם, הם הביאו אותו. זה לא בתקציב שלי".


חסארמה חוגג עם הגביע. שרצקי: "הכסף שייך לשחקנים" (אלי אלגרט)

 

אחרי החגיגות, לקבוצה יש משחק קשה מאוד ביום שני מול הפועל ת"א והבעלים בטוח שצהלות השמחה מאתמול יירגעו עז אז: "היום יש להם יום מנוחה וכבר מחר אני סומך על רן שיוריד את השחקנים מהר מאוד אל הקרקע. רן יודע לעשות את העבודה. זה משחק חשוב נגד הקבוצה הכי טובה היום בארץ. במשחק הקודם שבו ניצחנו 2:4 הייתי בחו"ל וקיבלתי דיווח על כל גול שהובקע ופשוט לא האמנתי. בואו נראה מה יהיה הפעם".

 

שמעון אבוחצירא, הרכש החדש של קריית שמונה, ישב אתמול ביציע לצידם של ברק בכר, אלרואי כהן וויאם עמאשה הפצועים. החלוץ יחל כבר מחר להתאמן עם הקבוצה, כאשר עדיין לא ידוע אם ייכלל בסגל של בן שמעון למשחק נגד הפועל תל אביב.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלי אלגרט
איזי שרצקי
צילום: אלי אלגרט
מומלצים