שתף קטע נבחר

עומרי כספי יראה את האולסטאר בטלוויזיה

הפורוורד הישראלי לא נבחר לנבחרת שחקני השנה השנייה בידי עוזרי המאמנים בליגה. אוואנס וקאזינס ישחקו אחד נגד השני, גריפין ו-וול יובילו את הרוקיס, אמארה סטודמאייר יסייע באימונם

בעונה שעברה פסטיבל עומרי כספי השתולל לא רק בישראל, אלא גם ברחבי ה-NBA. שחקנה של סקרמנטו קינגס ניפק תחילת עונה נהדרת והוזמן להשתתף בשבוע האולסטאר, במשחק הרוקיס (שחקני השנה הראשונה) מול שחקני השנה השנייה.

 

כספי היה שותף לניצחון הראשון של הרוקיס מאז 2002, במשחק שהפך למסורת רק בשנת 2000. העונה סבל הפורוורד הישראלי מתחילת עונה מקרטעת, בעיקר בשל מחסור בהזדמנויות ממאמנו פול ווספאל.


כספי ודרוזאן. הראשון לא היה באולסטאר, השני כן (AP)

 

אחד הסימנים לכך הוא העובדה שאת האולסטאר הנוכחי, שייערך לא רחוק ממנו - בלוס אנג'לס, יראה כספי רק מהטלוויזיה. הפורוורד לא זומן לנבחרת שחקני השנה השנייה, אותה יוביל חברו לקבוצה, הגארד טייריק אוואנס. את הסגלים בחרו עוזרי המאמנים של קבוצות הליגה, כשגם הם אלו שיאמנו את הנבחרות.

 

מייק באדנהולזר, עוזר המאמן של סן אנטוניו ספרס (מחזיקה במאזן הטוב במערב), יאמן את הרוקיס. הקבוצה שתסיים עם המאזן הטוב במזרח תשלח את מאמנה של נבחרת שחקני השנה השנייה. לבאדנהולזר יסייעו כרמלו אתוני מדנבר נאגטס וסטיב קר, כשאמארה סטודמאייר מהניו יורק ניקס וקווין מקהייל יעשו זאת בנבחרת הרוקיס.


אמארה סטודמאייר. יתפקד כעוזר מאמן (AP)

 

לצד אוואנס ישחקו הסנטר דחוואן בלייר (סן אנטוניו), הגארד סטפן קארי (גולדן סטייט), הגארד דמאר דרוזאן (טורונטו), הפורוורד טאג' גיבסון (שיקגו), הגארד ג'רו הולידיי (פילדלפיה), הפורוורד/סנטר סרג' איבאקה (אוקלהומה סיטי), הגארד ברנדון ג'נינגס (מילווקי) והגארד ווסלי מת'יוס (פורטלנד).

 

מולם תעמוד נבחרת רוקיס מרשימה במיוחד, כשבמרכזה עומד בלייק גריפין מלוס אנג'לס קליפרס - אולי השחקן המלהיב ביותר בליגה. הגארד ג'ון וול מוושינגטון, הבחירה מספר 1 בדראפט 2010, יסייע לו.

 

לידם ישחקו הגארד אריק בלדסו (קליפרס), הסנטר דמרקוס קאזינס (סקרמנטו), הפורוורד דריק פייבורס (ניו ג'רזי), הגארד לאנדרי פילדס (ניו יורק), הגארד ווסלי ג'ונסון (מינסוטה), הסנטר גרג מונרו (דטרויט) והגארד גארי ניל (סן אנטוניו).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים