שתף קטע נבחר

אופטימוס פריימר: גיבור הטיפוח הבלתי נראה

מאפרים בכל רחבי העולם מעריצים אותו ולא זזים בלעדיו, הוא הסוד של תיק האיפור המקצועי ולשם שינוי, הוא פונה גם לקהל היעד הגברי. המאפר שלומי מורד מכיר לכם את הפריימר

התוצאה הסופית היא הפרמטר היחיד שחשוב למאפר. עם זאת, לא תמיד העניין בשליטתנו, המאפרים. אני נתקל בהמון סוגי עור ולכל אחד בעיות שונות, שצריך להתמודד איתן בדרך המהירה והפרקטית ביותר כדי להגיע לתוצאה אחידה ומשביעת רצון.


מקבע ומחזק. פריימר (צילום: זוהר שטרית, איפור: שלומי מורד)

 

הכלה המוקסמת

בשבוע שעבר יצא לי לאפר כלה מקסימה וצעירה, שהיתה בעלת עור פנים שומני ובעייתי. היא סבלה מנקבוביות מורחבות, גוון עור לא אחיד וברק שומני, בייחוד באזור האף, המצח והלחיים. פעם, הדרך היחידה להתמודד עם הבעיה הזו היתה לטייח אותה במייק-אפ עד למראה אחיד וכבד מדי.

 

למרבה המזל, היום יש בשוק פתרונות חדשים ומתקדמים. כל מה שהייתי צריך לעשות הוא לשלוף מוצר קסום מהתיק ולמרוח אותו לפני האיפור. אותו מוצר שמר על מראה מַט ושהאיפור לא יימרח. מיותר לציין שאחרי האירוע, גם הכלה אימצה את המוצר.

 

סוד כמוס

אם עד היום לא שמעתם על הפריימר, זה לא במקרה. תכשיר האיפור השקוף הזה, אותו סוד קטן של הכוכבות הגדולות והמאפרים המקצועיים, הוא המוצר הנעלם והביישן על הסטנדים הססגוניים של חברות הקוסמטיקה. אף פעם לא ניסו למכור לך אותו כי הוא דורש הסבר קצת יותר מעמיק ובנוסף, הוא לא כל כך מרשים ממבט ראשון בשל שקיפותו, מחירו הגבוה והעובדה שלא תמיד אפשר לראות את האפקט המיידי שלו. אבל- וזה אבל גדול – הפריימר לא פחות חשוב מחברו המשלים המייק אפ, והוא סוג של פוטושופ אישי.

 

ברגע שמתרגלים אליו, הפריימר יהיה המוצר הראשון שתירצו למרוח בבוקר (טוב, אולי אחרי הלחות). הוא יגרום לעור שלכם להיראות חלק, יקטין את הנקבוביות וישייף קצת, לפחות למראית עין, את הקמטוטים שלכם.

 

הפריימר - קווים לדמותו

אז מהו אותו פריימר בעצם? פירוש השם בלועזית הוא "ראשוני", מכיוון שהוא המוצר הראשון שמורחים על הפנים, עוד לפני תחילת האיפור. הוא מכין את השטח לעבודה, מטשטש פגמים ומבסס מראה עמום (מַט), ללא ברק שומני. הפעולה המשמעותית ביותר שלו היא להוות חוצץ בין שומן העור המפרק את האיפור לבין האיפור עצמו, כך שהאיפור עמיד יותר ונשאר למשך שעות רבות. מה שכן, טעות נפוצה היא לחשוב שהפריימר הוא תחליף ללחות. יתרה מזאת – הוא אינו מכיל לחות כלל, ויש למרוח אותו לאחר שמורחים לחות ומקדם הגנה מהשמש.

 

גם גברים נהנים

את יתרונותיו הגדולים של המוצר השקוף גם בני המין החזק מוזמנים לאמץ. מי שחווה ימים עמוסים בעבודה ומתרוצץ מפגישה לפגישה, ישמח לגלות שהמשחה השקופה תעשה את עבודתה נאמנה גם על העור הגברי.

 

מייד אחרי שמנקים פנים ומורחים לחות, ניתן להוסיף את הפריימר שישמור על מראה רענן ומטופח, מבלי לערב איפור בעסק. כל שצריך הוא למרוח כמות קטנה על כל שטח הפנים, ולהימנע ממגע ישיר בעיניים. גם על קמטוטי ההבעה הקטנים ניתן ואף מומלץ למרוח אותו.


גם גברים יוצאים נשכרים מפריימר (צילום: מירי דוידוביץ')

 

כל פריימר והעור שלו

גם בפריימר, כמו בקרם לחות, חשוב להתאים את המוצר לסוג העור. עור יבש נזקק לפריימר אחד, ואילו עור שמן נזקק לתכשיר בעל תכונות אחרות. כמו כן, קיימים גם פריימרים לאזורים שונים בפנים, כגון העיניים והשפתיים.

 

מקרב המבחר שבשוק, שווה לתת צ'אנס ל"ליס מינוט" של קלרינס, בעקבות התוצאות המיידיות שהוא מביא. כבר עם המריחה ניתן לראות טשטוש ניכר של פגמים בעור כבמטה קסם. הוא מכיל טכנולוגיה ייחודית של מיקרו-קפסולות החודרות לעומק הקמטים, סופחות את הלחות מהעור ומכפילות את גודלן פי עשר ובכך ממלאות ומטשטשות את הקמט ו"נועלות" את הלחות בעור.

 

עוד במומלצים: "פרפ+פריים פייס" של מאק - פריימר שקוף, קרמי וקליל שנספג בקלות ומגן מפני יובש, פיגמנטציה והזדקנות מוקדמת של העור בשימוש קבוע, או בקיצור - כל מה שהשמש הישראלית יודעת היטב לעשות. פריימר נוסף, המומלץ לעור שומני הוא "ריפיינינג מייק אפ פריימר" של שיסיידו. הוא דואג לשוות לעור מראה אחיד יותר תוך כדי שמירת הלחות וספיחת השומן. בנוסף, הוא מקנה גימור מאט למשך היום


המומלצים של שלומי. פריימרים של שיסיידו (320 שקלים), מאק (90 שקלים) וקלרינס (289 שקלים)

 

שלומי מורד הוא מאפר מקצועי ומדריך בבתי סיפור לאיפור. שאלות נוספות על פריימרים ואיפור וטיפוח בכלל, ניתן להפנות אליו ישירות לאתר

 

עוד בערוץ האופנה

ליפסטיק במבחן הנשיקה

חיבוק חם משמן הזית: קוסמטיקה טבעית

פרוייקט הגלוסים הגדול


 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יפה בפריימר
צילום: זוהר שטרית
הוא גם מעלים קמטוטים, אגב
צילום: רפאל בן דור
מתאים גם לג'ינג'יות
צילום: דדי אליאס
המאפר, שלומי מורד
צילום: דדי אליאס
לאשה בפייסבוק
מומלצים