שתף קטע נבחר

סופרבול 2011: המשדר הנצפה בארה"ב אי פעם

111 מיליון צופים נצמדו למסכי הטלוויזיה בארצות הברית בלבד, כדי לחזות בגמר ליגת הפוטבול. המשדר גבר על השיא של "מאש" מ-1983. כוכבי "Glee" נהנו במיוחד מהרייטינג הגבוה

רשת FOX ציפתה לנתונים גבוהים, אבל לא עד כדי כך. משדר גמר ליגת הפוטבול האמריקאית, הסופרבול, הפך לנצפה ביותר בכל הזמנים, עם 111 מיליון איש שנצמדו אל המסכים בארצות הברית בלבד. הסופרבול שבר את שיא הצפייה כאשר גבר על פרק הסיום של "מאש" מ-1983 ועל כל משחקי הפוטבול בכל השנים.

 

 

בהיותו המשדר הנצפה בכל הזמנים, מן הסתם הוא גם משדר הסופרבול הנצפה אי פעם, עם 4.5 מיליון צופים יותר מזה ששודר בשנה שעברה ב-CBS, בו חזו 106.5 מיליון צופים. הנתונים מתייחסים אגב לצפייה בבתים בלבד ולא לצפייה חברתית במפגשים הרבים שנערכו בפאבים בארצות הברית, כך שהמספר האמיתי עשוי להיות גבוה עוד יותר.


חגיגת הספורט הגדולה הפכה לחגיגה טלוויזיונית (צילום: AP)

 

על פי ההערכות, מספר הצופים שפתחו את מקלטי הטלוויזיה וצפו בחלק מסוים מהשידור, גם אם לא בכולו, מגיע גם ליותר מ-150 מיליון, כלומר כמעט כל אדם שני בארצות הברית צפה בפיסת ההיסטוריה.

 

מי שנהנו במיוחד ממקפצת הרייטינג המטורפת, אם ניתן לכנותה בכלל כך, הם כוכבי "Glee". הפרק ששודר מיד לאחר המשחק היה לנצפה ביותר בשתי עונותיה של התוכנית, עם 26.8 מיליון צופים. אך נתון מרשים עוד יותר הוא ש-11.1 מיליון בלבד מתוכם היו מתוך קהל המדידה המרכזי, גילאי 18-49. כך שאם ניתן לשער שצופי "Glee" אינם בני חמישים ומעלה, מדובר ביותר מ-15 מיליון בני 12-17 שצפו בפרק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים