שתף קטע נבחר

מאלון: "סלואן שאני מכיר לא היה עוזב בעצמו"

"הדוור", ששיחק במרבית הקריירה שלו תחת המאמן המתפטר של יוטה ג'אז, טוען שהיו מי שדחקו אותו החוצה מהקבוצה: "מה שהארגון הזה הפסיד, לעולם לא יהיה לו תחליף"

ג'רי סלואן התפטר השבוע במפתיע מתפקידו כמאמנה הראשי של יוטה ג'אז לאחר 23 שנה. ספק אם סלואן היה הופך למאמן הגדול שהוא, לולא קארל מאלון.

 

 

"הדוור" ששיחק במשך 17 עונות תחת שרביטו של סלואן, נכח במשחק ההפסד הלילה של יוטה לפיניקס, יצא להגנתו של מאמנו לשעבר ואף רמז כי היו מי שדחפו אותו החוצה: "סלואן שאני מכיר לא עוזב דבר. אני מכיר אותו טוב וכל מי שמכיר אותו מקרוב, יודע שהאיש הזה מעולם לא יתפטר או יעזוב, בשום דבר".


סלואן. "אוהדי יוטה מכירים את המשחק. אי אפשר לעבוד עליהם" (AP)

 

למספר 32 האגדי, היו כמובן גם כמה דברים חריפים לומר נגד שחקני יוטה, בעיקר כוכב הקבוצה הנוכחי דרון וויליאמס. רכז הג'אז, טען מספר פעמים בעבר כי

הם לא מתאמנים מספיק או צופים במספיק קלטות של היריבות.

 

מאלון לא נשאר חייב: "אם אתה מקצוען, אתה לא צריך ממני שאכין לך סרט. אם אתה רוצה לעצור את השחקן מולו את מתמודד, קנה טלוויזיה ו'תשבור' את היריב בעצמך. ומה עם אלה שאומרים שג'רי לא אימן מספיק? נחשו מה - אתם צריכים שחקנים שירצו להתאמן כדי שיהיה מי שיאמן אתכם".

 

מאלון התייחס גם לשריקות הבוז שספג וויליאמס מהקהל בסולק לייק סיטי: "מה שהארגון הזה הפסיד הוא לעולם לא יהיה לו תחליף. אוהדי יוטה מכירים את משחק הכדורסל, אי אפשר לעבוד עליהם. אנשים יכולים לסובב את זה איך שהם רוצים, אבל אם אתה משקר להם הם ייצאו נגדך".

 

גם הרכז האגדי, ג'ון סטוקטון, הגיב בסופ"ש לרעידת האדמה ביוטה: "האמת שאני שמח בשבילו (סלואן - ש.ד.). אחרי יותר מ-23 שנה אני מניח שזה מה שהוא רצה ומגיע לו ולמשפחתו גם זמן משלהם".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים