שתף קטע נבחר

NBA: בלייק גריפין זכה בתחרות ההטבעות

היה לכם ספק? הרוקי של הקליפרס הטביע מעל רכב, כשברקע להקת גוספל שרה לו "I Belive I Can Fly", בדרך לניצחון. ג'יימס ג'ונס ממיאמי זכה בתחרות השלשות. צפו בהטבעה

זכייתו הצפויה של בלייק גריפין בתחרות ההטבעות של סוף שבוע האולסטאר הוכיחה לפנות בוקר (א') כי לרוקי של הקליפרס יש את מה שצריך על מנת להיות הכוכב הבא של ה-NBA.

 

 

לאף אחד לא היה ספק לגבי האתלטיות של גריפין, אותה הוכיח מאז תחילת העונה עם דאנקים מרהיבים בכל משחק. הבוקר, בתחרות ההטבעות, הוא הראה שהוא גם יכול לספק את ההצגה הנחוצה מכוכב אמיתי.

 

 

הפורוורד הצעיר הבטיח לעצמו את הזכייה לאחר שהטביע מעל מכונית. נשמע רגיל למדי? לא אם מתחשבים בעובדה שאת הכדור קיבל במסירה מחברו בארון דייויס דרך הסאן-רוף של המכונית, כשברקע להקת גוספל שרה לו "I Belive I Can Fly".

 

 

גריפין הפך לשחקן השלישי בלבד שזוכה בתחרות ההטבעות לעיניי אוהדיו במגרשו הביתי. מלבד יצירתיות, הפגין הרוקי הג'ינג'י גם מחווה למטביעי עבר. הוא שיחזר את הדאנק של וינס קארטר משנת 2000, דחף את ידו אל תוך הסל ונתלה מהמרפק.

 

 

למתחריו - ג'אבל מגי מוושינגטון וויזארדס, סרג' איבקה מאוקלהומה סיטי ת'אנדר ודמאר דרוזאן מטורונטו ראפטורס - על אף היותם יצירתיים בעצמם, לא היה סיכוי. מגי הטביע במקביל לשני סלים הצמודים אחד לשני ואחר כך הטביע שלושה כדורים בניתור אחד, דרוזאן קלט כדור שניתז מהלוח והעביר אותו בין רגליו לפני ההטבעה ואיבקה השתעשע עם הקמע של קבוצתו. הפורוורד מאוקלהומה הטביע תוך שהוא מוריד עם פיו בובה שהיתה מחוברת לטבעת.

 

מוקדם יותר ראו פול פירס וריי אלן מבוסטון סלטיקס את ג'יימס ג'ונס ממיאמי היט מנצח אותם בתחרות השלשות, קווין דוראנט מהת'אנדר לא עלה לגמר. סטפן קארי מגולדן סטייט ווריורס ניצח בתחרות הכישורים. הלילה (3:00, ספורט 5) ייערך משחק האולסטאר, הסיבה האמיתית מאחורי כל ההתכנסות הזאת. גריפין ישלים סוף שבוע עמוס, בו השתתף במשחק הרוקיס, בתחרות ההטבעות ובסופו גם במשחק האולסטאר.

 

צילום: AFP

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים