שתף קטע נבחר

"מיאמי - הקבוצה המשתפרת בליגה מאז נובמבר"

אריק ספולסטרה היה מרוצה מהניצחון בסקרמנטו, ה-11 של קבוצתו ב-12 המשחקים האחרונים. ווסטפאל: "לאחר הרבע הראשון המשחק היה גמור". גאסול לאחר ניצחון LA על אטלנטה: "יש לנו קבוצה איכותית, רק שלא הראנו זאת בעקביות העונה"

מיאמי לוהטת וסקרמנטו היא לבטח לא הקבוצה שתעצור אותה. ההיט חזרו מפגרת האולסטאר בטירוף והתעללו בקבוצה האומללה מקליפורניה עם 97:117 בארקו ארינה - ניצחונם ה-11 ב-12 המשחקים האחרונים, כאשר העניינים היו סגורים כבר לאחר הרבע הראשון, אותו סיימו ביתרון 19 (16:35).

 

 

"הם פחות או יותר הגיעו וטיפלו בעניינים כבר ברבע הראשון. לאחר מכן המשחק נגמר עבורנו", אמר המאמן המפסיד פול ווסטפאל, שנאלץ להסתדר ללא הכוכב הגדול ביותר שלו, טייריק אוונס הפצוע.


לברון ג'יימס ודוויין ווייד בפוזה שגרתית (AFP)

 

מאמן מיאמי אריק ספולסטרה היה מרוצה מהתצוגה של חניכיו, כמו גם מסדרת התוצאות המרשימה בחודשים האחרונים: "שיחקנו כמו שצריך, עם הרבה אנרגיה וריכוז. למעשה אני חושב שהחל מנובמבר הקבוצה שלנו היא אחת המשתפרות בליגה, אם לא הכי. יחד עם זאת, אני חושב שאנחנו מסוגלים להעלות את המשחק שלנו ברמה או שתיים".

 

לברון ג'יימס, שבלט כהרגלו עם 31 נקודות, התייחס דווקא לחברו כרמלו אנתוני, שאמש עבר בטרייד לניו יורק ניקס: "אני יודע שהוא מאושר מכך ואני שמח שהסאגה הזו הסתיימה עבורו. טוב לדעת שאחד מחבריך הטובים יכול להניח את כל הבעיות בצד ולהתרכז בכדורסל".


בראיינט, בראון ואודום משחררים הרבה לחץ (רויטרס)

 

האלופה לוס אנג'לס לייקרס, הוציאה את כל העצבים על אטלנטה (80:104) וקטעה רצף של שלושה הפסדים. "אנחנו יודעים שיש לנו קבוצה איכותית ודומיננטית, רק שלא הראנו זאת בעקביות לאורך העונה. אנחנו שמחים מתצוגה שלנו הלילה, אבל עלינו לעשות זאת פעם אחר פעם", אמר פאו גאסול, שסיים את המשחק עם 14.

 

ה-MVP הטרי של משחק האולסטאר, קובי בראיינט (20 נק') הוסיף: "עלינו לפרקט, שיחקנו בצורה אגרסיבית ועשינו את הדברים הנכונים. יותר מכל, הרגשתי שהיינו מאוד חדים בהגנה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים