שתף קטע נבחר

מתלונן נגד המאמן בקריות: הוא שילם על מין

צעיר, שהתלונן נגד המאמן אבי פרץ, סיפר כי החשוד קבע תעריף עבור סוגים של מין. במקביל, התלוננו עוד שני נערים נגד המאמן

פרשת מאמן הכדורגל מהקריות, החשוד כי תקף מינית את חניכיו, ממשיכה להסתעף. בדיון נוסף שנערך היום (ה') בבית משפט השלום בקריות בעניינו של אבי פרץ בן 38 מקריית מוצקין, התברר כי נגד המאמן הוגשו שתי תלונות נוספות ובסך הכול מגיע מספר המתלוננים לחמישה. בית המשפט האריך את מעצרו בשישה ימים נוספים.

 

 

בדיון היום התבררו מספר פרטים קשים מהחקירה המתנהלת נגד פרץ. נציג המשטרה בדיון אמר כי החוקרים התקשרו לחניכיו של פרץ, על פי רשימה שהיתה במכשיר הטלפון הסלולרי שלו, ושאלו אותם אם נפלו קורבן למעשים מיניים מצידו. חוקר סיפר כי החניכים ענו בשלילה, אולם שניים מהם פרצו לאחר השיחה בבכי וסיפרו להוריהם על המעשים. בעקבות זאת הוגשו התלונות במשטרה. עד

 

התלונה הראשונה הביאה לפתיחת החקירה בתחילת השבוע שעבר, כאשר נער כבן 16 התלונן כי פרץ ביצע בו מעשים מגונים ומעשי סדום, מאז היה בן 13 ועד לאחרונה. לאחר הארכת מעצרו הראשונה

 הוגשו שתי תלונות נוספות בהן של צעיר בן 24, שסיפר בחקירתו כי נפל קורבן למעשיו של החשוד בעת שהיה כבן 13.5, בזמן שעבד בפיצרייה שניהל החשוד בקריות.

 

בדיון היום התברר כי החשוד נהג לשלם לנער עבור שירותי המין ואף קבע תעריף לסוגים שונים של מגע מיני. "הוא הפך אותו למעין זונה", סיפר החוקר בבית המשפט. החשוד ממשיך לטעון כי מודבר בעלילה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פרץ בדיון קודם בבית המשפט
צילום: מורן מעיין
מומלצים