שתף קטע נבחר

לנגב בכיף

ולהמצאה החדשה מבית היוצר הישראלי. הפעם במחלקת ניר הטואלט

מסתבר שאין גבול לראש הישראלי שממציא לנו פטנטים מפס היצור של אומת הסטארט-אפ, והנה מגיע פטנט חדש הנמכר ממש בימים אלה ברשתות דויין ריד. שם המוצר הוא Prean (הנהגה "פרין") ותמצאו אותו במחלקת נייר הטואלט של חנויות הרשת בדמות תרסיס הגייני בריאותי, שמציע דרך טובה יותר לסיים את הביקור בחדר השירותים, כפי שמבטיחים אנשי החברה. את התרסיס, שמכיל בין השאר ויטמין E, מוזמן הלקוח לרסס על נייר הטואלט, שיספוג אותו מבלי להיקרע, וכך תוכלו לשדרג את הניגוב השיגרתי עם נייר הטואלט היבש. על פי החישובים של בעלי החברה, המצב בהחלט נראה אופטימי, לאור העובדה שמכירות נייר הטואלט בשנה בארה”ב מגיעות ל-5.7 מיליארד דולר. אחוז אחד מההכנסות, משננים הבעלים, הוא 57 מיליון דולר, ועשירית האחוז 5.7 מיליון. יעקב סייג, איש עסקים ישראלי ותיק בקהילה, השותף בחברהBclean Enterprises והאיש העומד בראש המשרדים בניו-יורק, היה בעליה של חברה לשיווק תיקים שפעלה בעיר במשך כשלושים שנה. סייג, המתגורר במנהטן, נסע לפני כשנתיים לביקור בארץ והלך לבקר חבר ילדות המתגורר בכפר וורדים.

 


"יש אנשים שרוצים להרגיש כמו אחרי מקלחת כשהם יוצאים מהשירותים". אילוסטרציה (צילום: Stock Exchange)

 

יעקב: ”החבר שלי מלמד בטכניון ויש לו כל הזמן המצאות. יום אחד ישבתי במרפסת שלו והוא פתאום שלף בקבוק. כששאלתי אותו מה זה הוא ענה לי 'תחת', והוסיף שבלי זה הוא לא זז”.

 

למה שאנשים יקנו מוצר כזה?

“יש הרבה אנשים שרוצים להרגיש כמו אחרי מקלחת כשהם יוצאים מהשירותים, וזה בדיוק הפיתרון בשבילם. את המוצר רקח רוקח ישראלי, והוא מפיץ ריח נעים. יש בו תרכובת של חומרים רפואיים טבעיים והוא לא קורע את הנייר”.

 

איך מגיבים הלקוחות האמריקאים?

“הצלחנו לסגור עיסקה עם דוויין ריד ואנחנו במשא ומתן מתקדם עם דראג סטור דוט קום. פתחתי כאן משרד וגייסתי אשת שיווק אמריקאית. אני מאמין שהמוצר הזה יתקבל כאן בהתלהבות”.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Stock Exchange
לשדרג את הניגוב השיגרתי
צילום: Stock Exchange
מומלצים