שתף קטע נבחר

גם בספרד: ברצלונה גברה על קאחה

48 שעות לאחר הניצחון בת"א, גברו הקטאלונים 64:83 על האלופה המקומית בשחזור גמר הליגה מהעונה שעברה, 25 נקודות לנבארו. ניצחון לנימבורק באדריאטית, פאו טיילה ביוון

רבע גמר היורוליג, שיחל ב-22 במארס, עשוי להפגיש את ברצלונה וקאחה לבוראל ראש בראש. הערב (ש') השתיים נפגשו למשחק חשוב במסגרת הליגה, אותו ניצחו הקטאלונים 64:83, 48 שעות לאחר הניצחון החשוב בתל אביב על מכבי. המשחק היווה שחזור גמר הליגה מהעונה שעברה, רק שהתוצאות היו שונות.

 

 

המשחק היה צמוד ביותר במחצית הראשונה, כשהקטאלונים הוליכו 15:18 בתום הרבע הראשון, וירדו לנוח בתום המחצית הראשונה ב-38:38. שלשה של טרנס מוריס קבעה 40:47 לבארסה לאחר שתי דקות בתוך המחצית השנייה, ועוד אחת של אלן אנדרסון העלה את אלופת אירופה ליתרון דו ספרתי - 42:52. האורחים עוד הצליחו לצמק לארבע בלבד, עוד שלשה, הפעם של יאקה לאקוביץ', העלתה את ברצלונה ל-57:70, בדרך ל-64:83 גדול.


נ'דונג. היה אחראי הפעם על מחלקת הריבאונדים (צילום: אלי אלגרט)

 

חואן קרלוס נבארו, מי אם לא, הוליך את המנצחת עם 25 נקודות ומדד 27, כשמוריס סייע לו עם 12 (שתי שלשות). האחראי על הריבאונדים היה הפעם בונפיס נ'דונג, עם שמונה כאלו, לצד ארבע נקודות. אלן אנדרסון נעצר הערב על 11 נק'. במפסידה בלט סטאנקו באראץ' עם 20 נק' ו-13 ריב', מרסלינו הוורטאס הוסיף 18.

 

ביוון התאוששה פנאתינייקוס מההפסד הביתי לריטאס וילנה, כשהביסה בקלילות את מארוסי המסכנה 57:98, הרבה בזכות ריצת 0:12 בפתיחת הרבע השני. במחצית הוליכו שחקני פאו 28:53, מה שהפך את המחצית השנייה למיותרת. איאן ווג'יוקאוס הצטיין עם 21 נק'. באיטליה, יריבתה של מכבי ת"א ביום חמישי, לוטומטיקה רומא, תפגוש מחר את בנטון טרוויזו.

 

בליגה האדריאית, קבוצתו של ננו גינזבורג נימבורק, הביסה את סירוקי קאבלי הבוסנית 59:73, בעיקר הודות למשחק מצוין של טרה סימונס עם 20 נק'. אפיק נסים הוסיף לצ'כים שבע נקודות וחמישה ריבאונדים. כעת לנימבורק עשרה ניצחונות ו-12 הפסדים, כשהיא תופסת את המקום השמיני. 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
חואן קרלוס נבארו
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים