שתף קטע נבחר

ג'ון טרבולטה במחווה לסיטקום שפירסם אותו

הכוכב ישתתף בטקס פרסי TV Land בו יעניקו פרס מיוחד לסדרה "Welcome Back Kotter" שהביאה לפרסומו

ג'ון טרבולטה יצטרף לחבריו לצוות הסיטקום "Welcome Back Kotter", לקבלת פרס מיוחד בטקס TV Land, שיתקיים ב-10 באפריל, כך נמסר היום (ו').

 

טרבולטה בקטע אופייני מ-"Welcome Back Kotter"

 

הרבה לפני "שיגעון המוזיקה" ו"גריז", היה ג'ון טרבולטה שחקן צעיר וחתיך שגילם את תפקיד המנהיג הטיפש של חבורת תיכוניסטים בקומדיה טלוויזיונית. מעין גירסה מוצלחת יותר של אשטון קוצ'ר ב"מופע שנות השבעים".

 

הסיטקום "Welcome Back Kotter", ששודר בין 1975 ל-1979, עסק במורה בשם גייב קוטר שמגיע לתיכון בברוקלין שבו למד כדי ללמד את כיתת המופרעים והעלילה נסבה על נסיונו להפוך את חבורת ה-"Sweathogs" (אותה עזר להקים כתלמיד) לתלמידים ואנשים טובים יותר.


קפלן וטרבולטה ב-"Welcome Back Kotter" (צילום: Gettyimages)

 

למרות שטרבולטה גילם שם תפקיד משני, של מנהיג החבורה הבלתי רשמי ויני ברברינו, הוא הצליח להתבלט עד מהרה. במקביל לצילומי התוכנית השתתף טרבולטה בתפקיד קטן במותחן "קארי" של בריאן דה פאלמה. הוא הוציא אלבומים והגיע למקום העשירי במצעד בארצות הברית עם "Let Her In". משם, הדרך לתהילה קולנועית היתה קצרה.

 

בטקס, שעושה כבוד לתוכניות עבר, ישתתף טרבולטה עם חבריו ל-"Sweathogs", רון פלילו ולורנס הילטון-ג'ייקובס. גם השחקנים שגילמה את אשתו של המורה, ג'ולי, תשתתף. עם זאת, גייב קפלן, שלצד התפקיד הראשי גם היה אחד מיוצרי הסדרה, טרם אישר את הגעתו.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
טרבולטה בחולצה של ברברינו
צילום: getty image bank
לאתר ההטבות
מומלצים